February 12, 2002
I UT och Quake (säkert är det överallt men svårt att testa) Så kan jag inte trycka så gubben går frammåt samt strafa åt höger för att sedan hoppa. Ingenting händer när jag gör det.
Däremot, när jag går åt vänster med samma metod så funkar det hur bra som helst.
Tänkte först att det var nått comando eller nått så testade byta tangenter på allt, men är samma sak, snett åt vänster funkar fint men går inte hoppa snett åt höger. Hur mystiskt som helst. :S Har testat kasta om kontrolelrna hur som helst utan verkan.
Har ett trådlöst HP tangentbord. Har tagit in ett keytronic med sladd som jag skall testa sen. Men känns som att det ändå beror på tangentbordet. Hur det nu iofs skulle kunna komma sig när jag testat byta tangenter huller om buller. Men de skumma är ju att den visar samma symtom i två helt olika spel..
Nån som kan tänkas komma på nått som kan hjälpa mig?
February 12, 2002
Jo, nä det visste jag med.
Var ju därför jag tog med i min felbeskrvning att jag kan hoppa när jag går snett framåt åt vänster men jag kan inte göra detsamma åt höger.
Mao jag kan i fallet snett åt vänster trycka ner 3 tangenter samtidigt men jag kan det inte åt höger. Det som är de skumma.
Edit: Inlägg 4100
October 23, 2001
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Jo, nä det visste jag med.
Var ju därför jag tog med i min felbeskrvning att jag kan hoppa när jag går snett framåt åt vänster men jag kan inte göra detsamma åt höger.
Mao jag kan i fallet snett åt vänster trycka ner 3 tangenter samtidigt men jag kan det inte åt höger. Det som är de skumma.Edit: Inlägg 4100
För mig är det exakt samma grej 🙂
Har ett Creative Prodykeys.
February 12, 2002
Men grejjen är ju den att om jag byter så att jag strafar Vänster på D och Höger på A så är det fortfarande snett åt höger som inte funkar.
Menar det är ju inte knappkombinationen W+D+SHIFT som inte funkar utan det är bara allmänt att gå snett framåt åt höger och sen försöka hoppa, då blire inget hopp. (Men åt vänster blir det de)
Tycker ju inte det skall vara tangentbordet då.. Tycker det är helmystiskt, har ju testat avända numberpaden på tangentbordet och köra med den och samma problem dr, det går helt enkelt inte att gå framåt åt höger och sen hoppa.
Och ja, det är fruktansvärt störande, har ju ett förbannat handikap. Vilket jag väl iofs kan behöva om jag skall kunna spela mot nån på lika vilkor men iaf. 😀
2 Guest(s)