September 3, 2001
Hej, jag har varvat alla mina spel, och de som inte går att varva har jag tröttnat på.
Jag undrar om det finns något spel som ni känner till som kan falla mig i smaken?
Nämn inte Counterstrike, quake 3, mohaa, unreal tournament, wizardry 8, diablo spelen, baldurs gate spelen ... för dom har jag redan spelat.
Jag uppskattar bra och ny grafik, bra ljud, och mycket handling. Jag kan säga att mitt favoritspel är Medal Of honor: allied assault , så ni vet typ vad jag gillar.
Åh juste! gillar bilspel... men inte rally, även om CMR2 var skitbra.. men jag gillar inte simulatorer i allmänhet.
Finns det någon som är snäll här som skulle kunna rädda mig från mitt livs tråkigaste dagar??
September 2, 2001
Om du gillar Single Player spel, och Star Wars är Jedi Knight 2 jävligt bra..
fast, man måste vara bered på att det inte är riktigt som counter strike..
I övrigt är MOH:AA väldigt bra..
Gothic om du gillar Rollspel...
Gillar du gammal tecknade super hjälte serier kan Freedom force vara en ide ( kommer till butikerna vilken dag som helst )... testat demot som finns att tanka på fileplanet, väldigt trevligt, fantastiskt tuff känsla ( känns inte som något man gjort tidigare )
January 9, 2001
September 3, 2001
ok.. ska kolla upp Gothic.. har hört mycket bra om Jedi Knight 2 och jag undrar om det finns nå demo till den?
Max Payne har jag oxå varvat.
c&c renegade gillade jag inte när jag spelade demot... dock kanske man ändå gillar single player.... men det återstår att se.
tack för alla svar iaf... e motaglig för fler tips iaf
November 29, 2001
1 Guest(s)