March 2, 2005
jag köpte The elders scoll Oblivion igår till min 360.. det jobbiga är att jag väljer new game måste spelet ladda i ca 4 min om inte mer innan det börjar.. när jag ska loada ett spel är det samma sak.. vänta i ca 4 min eller mer.. hos kompisen går det på några sek.. när jag är ute och rider på hästen stannar spelet då å då i några sekunder som ett jämnt hack..
det skumma är att ALLA mina andra spel funkar som dom ska förutom detta.. var idag och bytte spelet för ja trodde skivan va konstig men det är samma sak med den nya :banghead:
vad är felet?!?!? vad ska ja göra?
August 16, 2003
bah, värmeproblem, det tror inte jag att det är, då skulle dom andra spelen säket också bugga.
N1ko, om du har xboxen kall (typ inte använt den på några timmar) startar du då det där spelet och det ändå buggar direkt?
ang värmeproblem så fick man inte grafikbuggar då och xboxen kunde krasha? och att ladda ettsparat spel tar kanske inte heller så mycket CPU och GPU så att den värms upp mer än när han spelar något annat spel
March 2, 2005
Det är fixat nu [-o< .. på deras hemsida stod det att jag skulle hålla inne A när spelet bootades.. får jag bara fråga en sak: var är Cashe?? har det med procesorrn att göra? varför behövde jag göra det? min kompis behövde inte göra detta varför behövde jag göra det?? 😕 kan någon snäll person svara på detta 🙂
March 10, 2003
Ställ era frågor om Oblivion här i fortsättningen >>> https://www.nordichardware.se/.....36305.html
Så kan vi samla alla saker på ett och samma ställe, Xbox som PC frågor.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
1 Guest(s)