February 4, 2001
japp det e ju äckligt som f-n,, känner själv ett par som kör så *host* PHAT^Trance, min bror, min mamma, och min gayhora...
ÎJUE JUST GOT OWNED !!!
-----------------
Min Dator @ Bilder
Datorns Temp / Stats
[ Detta inlägg ändrat av Farenheit 2001-06-21 13:50 ]
May 8, 2001
Har alltid kört med "invert mouse" och tycker det är klart bäst! Kan dock förstå att det kan vara svårt att byta om man vant sig vid motsatsen. Det är nog bara en vanesak. Det borde ju inte vara någon skillnad i hasighet/precision.
Det som känns bäst är oftast bäst!
Desktop: Gigabyte GA-MA770-DS3 | AMD Phenom II 955 BE | 8GB PC6400 | Samsung 1TB + 500GB | Powercolor HD3870
3DMark 2006: 11932 3DMark Vantage: P5137
Laptop: Macbook Pro 2012 | 8GB | Samsung 830 128GB SSD
HTPC: Mac Mini | 3GB | 500GB
May 24, 2001
Inverted går ju bra i flygspel, men inte i FPS... tycker jag.
Men jag lärde mig att köra med mus med Q1, och där var standardinställningen inverted=0, så det fick bli så.. Det är standardinställningen i i princip alla spel, så jag fattar inte riktigt varför det är så många som kör med inverted.
Men vaffan.. fattar ni inte hur ologiskt det är med upp=ner, ner=upp? När man ändå håller på kan ni inte ta vänster=höger och höger=vänster?
Jaja.. det är ju bara en smaksak det hela.. det är ju inte så att det påverkar ens sexuella läggning eller så (då skulle förstås inverted vara homo).
May 3, 2001
mina kompisar anser att det e nått fel på mig som kör med inverted..... men inte heller..... det e så naturligt det kan bli.... har alltid kört med inverted.... men jag kan köra utan också men på ren reflex handling så blir det lite konstigt.... sen efter man använt icke invert så tar det ett tag att vänja sig med inverten igen
2 Guest(s)