November 29, 2001
Vad betyder den där lilla ikonen? Har kollat i manualen, i walkthroughs osv. men hittar inget som nämner det här.
Jag har för mig att jag fick den i samband med att jag raggade ihop lite dark side points..?
För övrigt är jag så jäkla ond att jag nästan själv mår dåligt av att behandla alla så illa i spelet. Speciellt de där oskuldsfulla aliensen med långa halsar och mysig basröst. 😉
November 29, 2001
bloodman wrote: hm bra fråga, nåt me dark side måste det ha att göra med, märkligt det inte står kan väl inte va speciellt märkärdigt då.
själv inbillar jag mig att det är någon utmärkelse för att jag varit extra ond 🙂
men å andra sidan ser det ut att få plats otaliga sådana där ikoner, så man undrar ju vad det är, hur man får dem och vad de är till för =)
November 29, 2001
DeDeath wrote: [quote=UndaC]Vet nu: det är en award som man får när man varit extra ond. 🙂
Ja men grattis då!!
=)jag förtjänade den, jag tvingade zaalbar att mörda mission 😀
Force Persuade och Persuade/Lie rockar hehehe
har bara tre pers kvar i min crew, mördade resten av dem *fniss*
November 29, 2001
Jiggly wrote: Alltså usch, jag ville verkligen vara Dark-side, men jag hade för dåligt samvete för att vara så taskig.. 🙁
Kände mig helt rutten efter man hade varit taskig.. fattar inte hur du klarar det?
vissa grejer, som att uppmuntra slavhandeln med wookies och mobba aliengubben som blir trakasserad av ungarna på Taris kändes ju ända in i själan faktiskt
men det tyder ju bara på att det är ett bra spel som får en så engagerad 🙂
men sen efter att spärrarna släppt så var det ju bara att leva loppan
man kan få rätt roliga persuade/lie, persuade och force persuade när man börjar bli ond
November 29, 2001
jonas_fallenius wrote: men vad gör den då??
det ser ut som om den skulle göra så att man skulle kunna kasta poké bollar jättelångt eller nåt 😀
den gör inget förutom att visa att du är en ond mofo 😉
sen får man också sina force powers som är aktiva visade där, hade helt missat det tidigare
August 16, 2002
fan asså jag tycker det är fett elakt o va elakt.. man får typ dåligt samvete o grejer...
som när jag lirade black and white så va jag alltid fett snäll mot alla bybor o spelade banor i timtal... sen klarade min polare typ spelet fett snabbt o ja ba hur?... sen så visade han på en bana, och hans strategi gick typ ut på att ta sönder så mycket som möjligt... fett ont juh...
2 Guest(s)