October 29, 2001
August 16, 2002
gamerse wrote: Jag letade också som en galning. Men när jag inte hittade något så sket jag i den och vandrade vidare utan BFG. Fan man är väl ingen vekling, fan jag kastade alla vapen och lirar nu endast med handflatorna. Bitchslaps! Då är man hardcore 🙂
mm, fast inte lika harcore som jag... jag kör utan händer, så att jag skallar ihjäl alla monster... sen sparkar jag dom på kulorna också... men det är lite fusk
January 15, 2004
PaiN wrote: Min käre bror satt och testade sig fram på den och lyckades till slut. 😛
Vad jag vet så är det den enda vägen.
Fusk är bara lamt.
Det är inte ända vägen.. Om man läser lite brevid dörren så står "Michael G. Abrams".. Om man då tänker lite så borde det vara han som har skickat ett mail med koden till någon. Alltså behöver man bara leta efter mail som han har skickat. Han säger då att man inte kan ha 0'or i koden till någon, och han bytte ut den till en 3'a. Den som han säger det till har spelat in koden i en röstinspelning förstås, och då är det bara byta ut en siffra så har man koden.
Det är så man gör..
Alla som struntar i att läsa mejlen och sånt missar en stor del av spelet.
(Nu riktar jag inte det här bara till din käre bror föresten :P)
October 27, 2001
Gulzebra wrote: [quote=PaiN]Min käre bror satt och testade sig fram på den och lyckades till slut. 😛
Fusk är bara lamt.
Det är inte ända vägen.. Om man läser lite brevid dörren så står "Michael G. Abrams".. Om man då tänker lite så borde det vara han som har skickat ett mail med koden till någon. Alltså behöver man bara leta efter mail som han har skickat. Han säger då att man inte kan ha 0'or i koden till någon, och han bytte ut den till en 3'a. Den som han säger det till har spelat in koden i en röstinspelning förstås, och då är det bara byta ut en siffra så har man koden.
Det är så man gör..
Jag klarade inte spelet utan att använda PDAn, klart att jag kollade där. Men det namnet missade jag väl då + att det inte är überroligt att sitta och lyssna på människor som drygtjatar om allt mellan himmel och jord. 😛
January 15, 2004
PaiN wrote: [quote=Gulzebra][quote=PaiN]Min käre bror satt och testade sig fram på den och lyckades till slut. 😛
Fusk är bara lamt.
Det är så man gör..
Jag klarade inte spelet utan att använda PDAn, klart att jag kollade där. Men det namnet missade jag väl då + att det inte är überroligt att sitta och lyssna på människor som drygtjatar om allt mellan himmel och jord. 😛
Nä det blev ju ganska tråkigt att lyssna på röstinspelningarna efter 2:a gången ungefär.. men jag körde igång dom och drog ned pda'n och lyssnade lite halvt om jag hörde något om nummer ibland. Det hade ju varit bra om man kunde spola i alla fall, men så högteknologiska är dom inte i framtiden tydligen. 😛
2 Guest(s)