June 13, 2012
Oof. Såg just denna trailern om kommande beyond good & evil 2. Ser bra ut...
Beyond Good & Evil 2 Footage - YouTube
Andra tips på kommande samt lovande spel?
PEACE / DAN
March 10, 2003
Det klippet är gammalt och tror inte ens det är Ubisoft som är skyldiga till det. Var nog mer ett fan som gjorde ett prof of koncept hur ett nytt spel skulle kunna se ut. Var så länge sedan jag såg detta att det nu är svårt att minnas orginalet och dess artikel.
Kan säkert tipsa om en hel del spel då jag spelar det mesta. Följdfrågan blir bara vilken plattform vill du spela på helst och vilken typ av spel letar du efter? Trine serien är najs om man gillar plattform. Finns till PC och PS3.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
June 13, 2012
Klippet är nog gammalt ja. Men spelet är ännu under utveckling. Och gameplay ser (trots ålder) riktigt häftig ut. Parkour-känsla över det.
Jag tänkte främst på pc-plattformen samt i viss mån ps3. Kört sistnämnda ett par år men efter att ha sett hur avslaget battlefield 3 såg ut på ps3 jämfört med brorsans pc siktar på jag på just pc. Läste nånstans att spelförsälningen till den dödförklarade pc:n ökade med 200% förra året. Bygger mig en egen när jag kommer hem till sverige igen i september.
Sugen på starcraft 2 expansionen heart of the swarm.
1 Guest(s)