August 10, 2002
Har kommit 47% in i spelet och köppt alla (vad jag kan hitta) ställen där man får uppdrag ifrån som finns och gjort alla uppdrag på alla ställen.
Det finnt inge fler uppdrag att göra. Vad ska man göra då? ingen ringer mig lr nått. Åkte typ omkring i 2 timmar och letade efter ställen man kunde köpa, det enda jag hittade var ett hur som jag inte sett förut men det hjälpte ju inte så mycket.
Ngn som kan hjälpa mig?
September 1, 2002
Har du gjort alla sido-uppdrag, såsom att vara pizzabud, ambulansman, brandman, polis o.s.v.?
Hur många rampages har du klarat, och hur många unique stunts har du hittat?
Hur många butiker har du rånat, och hur många hidden packages har du hittat?
Verkar skumt att bara komma upp i 47% av spelet... Trodde att "main-uppdragen" stod för en större del av spelet.
Ett tips är att kolla i spelstatistiken, där får man massor av tips på saker man inte kollat in/gjort/klarat av...
Om du verkligen kör fast är det bara att kolla in diverse walkthroughs och FAQs på http://www.gamefaqs.com/consol.....33074.html
March 27, 2003
om du inte orkar leta upp allt själv kan denna sida vara till hjälp http://www.oddweb.net/gta4/index.asp kartorna e till Ps2 så vissa hidden package kan skilja lite men dom e i närheten
November 1, 2002
August 10, 2002
Ok jag trodde bara att mainuppdragen var obligatoriska.
Trodde det andra var typ om man hade lite att göra och så.
För jag har typ inte gjort särsillt många sånna där specialsaker, typ bara testat på att vara snut/brandman/ambulanschaför mm.
Nej fuska har jag ingen lust till. Fast nu kommer jag säkert göra det bara för att jag vet att man kan 🙂 :(.
Jaja, men jag får väll göra lite andra saker också, men asso det är ju typ bara uppdragen som är roliga. Typ att vara polis och brandman och sånna saker är ju skit-jävla-as-tråkigt.
August 5, 2002
Tjena jag har å kommit till ett stop där det inte finns några uppdrag kvar men sen Drog jag till området där jag köppte film studion o inne där finns det mer uppdrag att göra.....Tex:flyga flygplan o spionera med en kamera .....fast har du redan gått förbi det så vet jag inte
1 Guest(s)