March 23, 2004
Unable to identify application version står det när jag försöker komma in på battlenet..
Har provat att installera om det 3 gånger..
Det funkar att komma in på alla andra realms förutom europa och det funkade igår!
Min bror kommer in, han sitter i rummet brevid mig på samma nätverk och allt..
snälla hjälp mig! : 🙄
March 23, 2004
jo, jag håller på att scanna just nu, men jag tvivlar på att jag skulle fått ett virus.. jag menar det funkade ju igår, spelade hela natten sen gick jag och la mig direkt efter och stängde datorn.
Om jag inte får igång det snart så får jag nästan ta och formatera om datorn igen (gjorde det för en vecka sen).. Det enda jag gör på datorn just nu är typ att spela diablo.. *nörd*
March 23, 2004
Jo.. Blizzards servrar krånglar rätt mycket, men så är det gratis 😛
Jag tycker inte det är så mycket fusk, stör mig mest på folk som kör med tradehacks och skit, fast det är inget jag har råkat ut för hitills.
Maphack räknar inte jag som ett fusk efterssom man inte spelar mot varandra och det gör bara spelet roligare att spela. Om man till exempel gör en ny gubbe och är i act 2 är det sådär lagom kul att springa runt i öknen flera timmar och leta staven t.ex.. Därimot när laddern resetas är det ju lite fusk efterssom man kan klara det fortrare en alla andra och komma först på ladder racet, men annars är det inget jag stör mig på.
Sånna som dupar är också jävligt störande, och dom som kör med bot..
Haha det är rätt mycket fusk kom jag på..
July 27, 2002
richardb wrote: hehe jag är rätt ny på diablo, har bara spelat ungefär ett halvår, så jag har inte så mycket att sakna 😛
Men jag kan tänka mig att det var roligare att expa i cowgames än i baalruns..
Vad är det för o mening o lira det nu 🙂
Jag lirade det för 2 år sen och 4 år sen, tror jag.
Man lägger ner och startar upp igen ibland. Men det var så roligt förut ska du veta :eye:
1 Guest(s)