Kommer inte in på mitt konto på BF2|Spel & Gaming|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Kommer inte in på mitt konto på BF2
richardb
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 986
sp_UserOfflineSmall Offline
1
March 18, 2006 - 7:24 pm
sp_Permalink sp_Print

Spelade BF2 för ett par månader sedan, men sen slutade jag pga av att jag fick massa lagg problem. Nu har jag börjat igen, men till min stora fasa kommer jag inte in på mitt gamla konto. Kan konton försvinna efter ett tag eller? Kan det vara att jag hade körde med special forces på gamla kontot (har inte det installerat nu pga av att det får BF2 att lagga ur totalt)?

Måste ha råkat stava fel på mailen eller något, för när jag försöker köra en password retrive kommer får jag ingen mail. Men jag är 100% på mitt användarnamn och password har jag 3 st jag alltid kör med, men inga av dem funkar..

Trist att behöva låsa upp alla vapen jag hade igen.
En annan grej jag undrar också är om man kan gå ner i rank? Gjorde ett nytt konto och satt och spelade lite förut och jag fick samma rank-up två gånger. Sen när jag loggar ut och in så har jag inte ens den ranken utan är på den gamla ranken igen..

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 404
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL