June 27, 2001
jag fick höra att TSC fanns så jag la in det och så snackade jag med min kommpis som kan mycket om fusk mm så sa han att TSC tar dom flästa fusken och dom nya ogc så nu vill jag att alla som e server admins lägga in!
TSC : http://www.tsc.austin2600.org
det va as lätt att instalera och tänk du gör så mycket för oss riktiga spelare så gört detta själv kör jag både TSC och PB för maximal anti cheat server ;D
testa min server på ip: tino.bilder.nu:27016
tror nog att den e helt fusk fri ;D
December 25, 2000
nej, det är sant att dom antagligen alldrig blir fusksäkra, men fuskfira kan dom nog bli.
TSC verkar ju vara ett steg i rätt riktning och tack vare det så har antagligen flera stycken _script kiddies_ blivit bannade och tvungna att sluta använda fusk.
Det som det gör är att det hindrar den stora massan att fuska.
//ViU
March 20, 2001
On 2001-11-29 22:17, Mathias wrote:
bra personer??? Du, en fuskare står ensam ed 5 pers och dödar alla med pistol med headshot. Fuskaren har sedan 30/0 i score
det är väll inget som säger att han fuskar för att han har 30/0 i score... jag har haft 30/1 i score och jag fuskar inte... det kan ju bero på motsåndet på servern och hur bra man är den dagen och vilken bana det är m.m. så det är inte som säger att man fuskar!!
1 Guest(s)