February 21, 2003
tips... skriv O istället
P5E64 WS EVOLUTION | INTEL Q9650 CORE2QUAD@3000 | 8 GB | CLUB 3D 4870X2 | 2xSamsung SM 2493HM 24""@1900x1280 | Windows 7 Ultimate 64
February 21, 2003
troligen är du reggad med o hos banken också
(mitt mastercard står det tom med o istället för ö på tex...)
är inte så konstigt att de inte accepterar åäö... mindre data att ha koll på
P5E64 WS EVOLUTION | INTEL Q9650 CORE2QUAD@3000 | 8 GB | CLUB 3D 4870X2 | 2xSamsung SM 2493HM 24""@1900x1280 | Windows 7 Ultimate 64
August 16, 2003
Steam är jobbigt att köpa från.
den vill ha så mycket uppgifter så att det kan inte annat än bli fel, jag ahr försökt köpa från Steam otaliga gånger, brukar sluta med att dom blockerar mitt VISA kort nummer från Steam och jag måste maila supporten, jag skriver med aao men skiter sig hur jag än gör, adressystemet är ju annorlunda och jag vet inte vad den tycker att jag gör för fel.
men jag ahr lyckats få igenom ett köp en gång, köpte Darwania
December 31, 2001
Säkerligen skit bakom tangentbordet
Har aldrig haft problem med steam och köpt i stort sett allt som har med half life 1-2 att göra därifrån.
Så har även mina polare gjort och ingen har upplevt problem med Å Ä Ö.
Hör väll till normal kunnande att man kör A A O i stället.
September 2, 2003
Köpte Episode One från Steam idag och det var inga problem, även då jag har ö och ä i min adress. Men som jag förstod det så handlar det ju bara om den fysiska kvitto debiteringsbiten, det skulle antagligen ha fungerat lika bra även om jag skrev ”xxxxxx” i adressfälten eftersom den enda information de behöver från mig är namn och kortnummer inklusive CCV2. Min slutsats är att det var mycket enkelt och smidigt att handla via Steam.
August 16, 2003
galningen wrote: det skulle antagligen ha fungerat lika bra även om jag skrev ”xxxxxx” i adressfälten eftersom den enda information de behöver från mig är namn och kortnummer inklusive CCV2. Min slutsats är att det var mycket enkelt och smidigt att handla via Steam.
det tror inte jag, i så fall skulle jag inte ha blivit nekad köp 10x gånger, jag förstår inte varför, har aldrig haft problem någon annanstanns.
1 Guest(s)