September 16, 2002
pompougnac wrote: Jag fick också lite doom3-feeling när jag såg screens men det beror nog mest på att det bygger på doom3 motorn 😛
Precis. Jag vet precis vad ni menar. Jag är själv inget fan av Doom 3, faktiskt. Det är samma motor, så grafiken påminner självklart om det men det är ett mer hektiskt upplevelse med öppnare ytor etc.
Jag hoppas på att det är suveränt. 😀
August 16, 2003
jag saknade ett "har inte bestämt mig än" alternativ, för att så är det för mig, om spelet inte kommer flyta bra på datorn, eller att jag bara inte gillar det så kan dom ju glömma att jag köper det. jag gillade Q3, men har allt för många gånger blivit lurad att springa iväg till butik på releasdagen för att upptäcka att upp följaren är ett skitspel och jag är blåst på 500kr
October 23, 2004
Vill se lite recensioner innan jag bestämmer mig.
Antec P182| Corsair 750W psu | Gigabyte GA EP45-DS3R | Intel Core Duo E8500@3.6GHz | 4 GB Corsair RAM| Sapphire 4870X2 2GB | 24" Samsung 2493HM | Logitech Z-2300 | Soundblaster X-Fi Xtreme Music |
May 6, 2002
Ctrl wrote: Kommer köpas pga förhoppning att Raven lyckats göra en bra uppföljare till Quake2 SP.
Vill man spela multiplayer kan man ju vänta på Quakewars eller liknande.
Menar du att Q4 inte skulle vara multiplayer då eller?
Quake har väl alltid varit mer fokuserat på multi.
November 15, 2004
padda wrote: [quote=Ctrl]Kommer köpas pga förhoppning att Raven lyckats göra en bra uppföljare till Quake2 SP.
Vill man spela multiplayer kan man ju vänta på Quakewars eller liknande.
Menar du att Q4 inte skulle vara multiplayer då eller?
Quake har väl alltid varit mer fokuserat på multi.
de har fukoserat mer på singel än mulit player värkar det som.
har för mig de sa det i ett inslag eller?
March 10, 2003
Quake har aldrig varit fokuserat på Multi innan Quake 3 kom.
Quake 1 & 2 var avsedda som SP men blev väldigt populära som Multiplayerspel.
Quake 1 fick ju Quakeworld som förbättrade Nätspelandet avsevärt.
Quake 2 fick delarna från den nätkoden och blev väldigt populärt.
Var även en av de få spel som erbjöd Coop i SP då det begav sig.
Quake 3 började MP eran med att kasta all form av SP.
Quake 4 är tänkt att vara som Q2. Fokuserat på SP men med en bra
MP del för dom som vill spela MP.
Quakewars är tänkt att vara fristånde vad jag fattar det som. Precis som dess
syskon/halvbroder "Wolfenstein: Enemy Territory" om inte jag fattat det hela alldeles galet.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
2 Guest(s)