January 4, 2003
Spelar KOTR nu men har fasnat på ett ställe "Sista Templet på Korriban"
Man ska överföra 4 st power system till den 3:e Pellaren ?
Den som känner igen sig kan väl beskriva hur ni klara er ur det där.
(Man kan ju inte göra nonting me den 3:e systemt blir overload vart ja en flyttar den)
Har tittat på 3 olika guider men ingen av författarna har kommit ditt ennu.
November 29, 2001
Matts wrote: Spelar KOTR nu men har fasnat på ett ställe "Sista Templet på Korriban"
Man ska överföra 4 st power system till den 3:e Pellaren ?Den som känner igen sig kan väl beskriva hur ni klara er ur det där.
(Man kan ju inte göra nonting me den 3:e systemt blir overload vart ja en flyttar den)Har tittat på 3 olika guider men ingen av författarna har kommit ditt ennu.
ähh bara drick en kopp kaffe och tänk logiskt
visst den kan ta en liten stund men särskilt svår är den inte
värre är pusslet i marken senare i spelet, det höll jag på att få krupp av, har klarar spelet två gången båda gånger fixade jag den biten helt på random, bara spassade runt till dörren öppnade sig på ren tur 😉
November 29, 2001
hittade lösning för de slöare:
1. Move a system from the Left pillar --> to the Middle pillar.
2. Left --> to Right
3. Middle --> to Right
4. Left --> to Middle
5. Right --> to Left
6. Right --> to Middle
7. Left --> to Middle
8. Left --> to Right
9. Middle --> to Right
10. Middle --> to Left
11. Right --> to Left
12. Middle --> to Right
13. Left --> to Middle
14. Left --> to Right
15. Middle --> to Right
January 4, 2003
UndaC wrote: [quote=Matts]Spelar KOTR nu men har fasnat på ett ställe "Sista Templet på Korriban"
Man ska överföra 4 st power system till den 3:e Pellaren ?Den som känner igen sig kan väl beskriva hur ni klara er ur det där.
(Man kan ju inte göra nonting me den 3:e systemt blir overload vart ja en flyttar den)Har tittat på 3 olika guider men ingen av författarna har kommit ditt ennu.
visst den kan ta en liten stund men särskilt svår är den inte
värre är pusslet i marken senare i spelet, det höll jag på att få krupp av, har klarar spelet två gången båda gånger fixade jag den biten helt på random, bara spassade runt till dörren öppnade sig på ren tur 😉
Ne inte mera problem lösningar snälla, ja vill bara kriga inte sova framför skärmen.
BTW:Varför spela du den 2 ggr om, det tar ju fan 20 h+ att klara den varje gång, kanske det blir anorlunda om man väljer andra sidan.
November 29, 2001
Matts wrote:
visst den kan ta en liten stund men särskilt svår är den intevärre är pusslet i marken senare i spelet, det höll jag på att få krupp av, har klarar spelet två gången båda gånger fixade jag den biten helt på random, bara spassade runt till dörren öppnade sig på ren tur 😉
Ne inte mera problem lösningar snälla, ja vill bara kriga inte sova framför skärmen.
BTW:Varför spela du den 2 ggr om, det tar ju fan 20 h+ att klara den varje gång, kanske det blir anorlunda om man väljer andra sidan.
första gången tog det mig 35 timmar, men då hade jag bara låtit datorn stå på med spelet igång flera timmar
andra gången tog det mig typ 20 timmar
och ja det är roligt andra gången, första gången spällade jag som übersnäll andra gången som superonding
tänkte spela en tredje gång så att jag lirat det med alla klasser
1 Guest(s)