January 6, 2004
Guufi wrote: C&C/C&C Generals/Red alert 2 och Warcraft 3, kul att spela skirmishes både mot varandra och bottar 🙂
Red alert 2 är ett av dem bästa spelen att lira LAN, skitt roligt blir bara glad när någon nämner spelet RA2.
Lirade spelet dag&natt utan att tröttna, dock så var det fusken(Online) som fick mig att sluta , bastards!!!
edit: någon med samma intresse ? isåfall har RedAlert 2 soundtrack =)
October 26, 2002
Lakszen wrote: [quote=Guufi]C&C/C&C Generals/Red alert 2 och Warcraft 3, kul att spela skirmishes både mot varandra och bottar 🙂
Red alert 2 är ett av dem bästa spelen att lira LAN, skitt roligt blir bara glad när någon nämner spelet RA2.
Lirade spelet dag&natt utan att tröttna, dock så var det fusken(Online) som fick mig att sluta , bastards!!!
jag som trodde att jag var den enda som tyckte RA2 var underbart i LAN
January 6, 2004
chippen wrote: [quote=Lakszen][quote=Guufi]C&C/C&C Generals/Red alert 2 och Warcraft 3, kul att spela skirmishes både mot varandra och bottar 🙂
jag som trodde att jag var den enda som tyckte RA2 var underbart i LAN
Det är bra att hålla sig till RA2 och dens historia, för eller senare så kommer det bli verkligt =). USA vs JAPAN vs EUROPE trippel-VS
2 Guest(s)