February 9, 2002
Ha, ha, ha, det var det sjukaste jag hört 😀
Tja, iofs, hade du bott i USA, och du hela tiden valde att vara terrorist i CS, så skulle säkert någon advokat accepterat en stämning mot dig där du anklagades för, typ, framkallning av traumatisk stress.
Argumentet kunde väl gått i stil med "Öh, han va liksom terrorist, och liksom, 11 september, alltså - du fattar, jag känner mig dissad järnet! *Gråter en skvätt krokodiltårar* Gimme ten million bucks, muttafucker!!".
Och med tanke på att USA gör all möjlig skit under förevändningen att det är "anti-terrorism", så skulle han nog fått rätt.
Men än så länge så funkar det nog inte i Sverige. Och jag antar att eftersom du ställer den här frågan, så måste någon av de fraggade polarna ha hävt ur sig det där, eller? Tja, isåfall kan jag bara säga att du har ett par riktiga idioter till polare 😀
September 11, 2002
en kompis till mig spelade ultima online och han mailade hans värsta fienders klan och sa han skulle döda dem i spelet. deras advokat kontaktade honom.. han fick be om ursäkt annars skulle de stämma honom.. och det var inget påhitt.. mailet hade skickats från min kompis skola så skolan blev kontaktad och han blev avstängd från alla datorer..
men självklart kan man inte bli anmäld och jag tror inte du var allvarlig när du ställde frågan.. eller berusad 😕
December 25, 2000
Spindelmannen wrote: Hej jag har en konstig fråga..
Låt oss säga teoretiskt att jag spelar CS och dödar mina egna kamrater i flera timmar.. håller på hela tiden.. alla blir förbannade.. kan man bli anmäld för något? Det är ju som sagt ett spel..? 8)
Helt teoretiskt, admin kan se din ip... sen letar han upp dig och kommer och slår ner dig.
2 Guest(s)