August 15, 2001
On 2001-10-29 20:50, p3t3r wrote:
On 2001-10-26 12:49, bonko wrote:
Jag minns hur jag å min polare kallsvettades då vi körde Theif... Speciellt Zombiebanorna! *burr*...Åsså tycker jag att att "Mulle bräck bygger bil" är väldigt läskigt... 😀
Hrfghm... Det heter faktiskt Mulle meck!!
Jooo, förstår att du håller reda på det... 😀 Nä, men visst är det läskigt? Speciellt då han hälsar på Digital Doris i skogen...
April 2, 2001
April 2, 2001
September 18, 2001
On 2001-10-25 21:45, Tjoppen wrote:
Aliens äter hjärna så långt jag vet... 🙄
Aliens äter allt 🙂
..
AvP är nog läskigast (iallafall Alien och Marine kampanjerna) .. AvP2 var inte fullt lika läskigt (och där var det bara det i Marine kampanjen)
Läskigast:
Första gången jag lirade AvP , Alien kampanjen, skitnervös (man hörde ju inte sentry gunsen (iallafall inte jag)), och så dök det ju bara upp folk och började skjuta 🙂 sedan att det var mitt i natten gjorde ju inte saken bättre 😉
June 8, 2001
On 2001-11-27 16:52, KiLLaH wrote:
Thief 1!!
jag skulle hugga lite med svärdet på ett lik och plötsligt ställer sig liket upp, då vart jag skraj.
LOL...på detta vis skrämde jag nästan ihjäl en polare en gång. Tajmade det hela till sent på kvällen och hade ljudet uppskruvat med EAX på. Jisses vad han flög upp ur stolen 😀
Det mest skrämmande för mig har dock varit, när jag för första gången skulle bryta in mig i kyrkan i Return to the Cathedral, smygandes, visste inte att flera Haunts sökte efter mig. Plöstligt åker dörren upp och det där skrattet och mycket snabba rörelserna :dead:
Och slutet av banan "Trail of Blood" i Thief 2 :cy: !!
April 2, 2001
August 4, 2001
On 2001-11-27 21:22, Kaleid wrote:
On 2001-11-27 16:52, KiLLaH wrote:
Thief 1!!
jag skulle hugga lite med svärdet på ett lik och plötsligt ställer sig liket upp, då vart jag skraj.LOL...på detta vis skrämde jag nästan ihjäl en polare en gång. Tajmade det hela till sent på kvällen och hade ljudet uppskruvat med EAX på. Jisses vad han flög upp ur stolen 😀
Det mest skrämmande för mig har dock varit, när jag för första gången skulle bryta in mig i kyrkan i Return to the Cathedral, smygandes, visste inte att flera Haunts sökte efter mig. Plöstligt åker dörren upp och det där skrattet och mycket snabba rörelserna :dead:
Och slutet av banan "Trail of Blood" i Thief 2 :cy: !!
hahaha....jag skrämde min brorsa sådär! han var bara 6 år 😀
1 Guest(s)