November 27, 2002
klarar inte valve av att förebygga fusken i cs?? jag har ett fusk som funkar på dedicated servrar med hlguard och csguard, det har funkat ett antal månader nu utan att nåt hänt. Fusket innehåller Aimbot, WH, tar bort flash och smoke och lite till grejjer, det ultimata alltså....... 🙁
April 20, 2002
Låter som OGC det där.
De kommer förhoppningsvis med en fix till det ovkså. De sa ju att de hade nåt på gång.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
April 20, 2002
Men varför använder du fusk då?
Det är ju taskigt mot andra.
Ta bort det och spela på samma villkor som oss andra, då blir det mycket bättre.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
April 20, 2002
Och jag spelar endast på publicservrar.
Jag använder inte fusk och behöver det inte heller.
Fusk kommer alltid göra folk sämre än de kan bli.
Till slut kan du kanske inte spela så bra och det stoppas av HlGuard....då kanske du spelar jättedåligt.
Och det är fortfarande taskigt mot folk som oss som kör rent och inte fuskar. Var det meningen att man skulle kunna se genom väggar skulle de inte ha gjort dem från första början.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
June 28, 2001
Olli3 wrote: Ööh.. "jag fuskar bara på public". De va ju fan det dummaste på länge.
jepp
såvida du inte fuskar på din egna lilla bot server och på ditt egna lan så är det ju inte schyst för någon annan.
jag hadde för mig att dom spärra den nyckeln om dom tog än, synd att dom inte gör det, då jävlar hadde nog hälften försvunnit från nätet.
jag sluta spela det för jag blir helt jävla galen när folk är för bra och misstänker fusk.
btw spelar ni i 800x640 ? och har 0 känslighet på musen ?
April 20, 2002
Kryper med flash?!?
Flash blir man bländad av...inte skadad.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
1 Guest(s)