August 22, 2001
Jag har spelat klart Farenheit och undrar om någon vet något liknande spel eller spel som innehåller mer "tänk" och mindre "skjuta". Jag gillar spel där man ska klura ut lösningar för att ta sig vidare och inte meja ner alla i ens väg. Till Xbox kanske jag ska nämna...
//Vanilla
March 2, 2005
Du skulle haft PS2, där finns ju Resident evil spelen 😀 Där får du göra massa saker som att sätta ihop pussel, hitta saker och annat kul, och även då å då skuta zombies.. tycker personligen att resident evil spelen gör att man får tänka ordentligt.. de svåraste spelen jag spelat iaf..
January 8, 2003
Jag tycker du ska leta efter Syberia 1 och 2. 2an hittade min polare till box för bara 150:- så det var ju bra. Ett annat bra spel av samma företag men som handlar om en kvinnlig FBI agent som ska avslöja en massmördare heter Stilllife det hittade han med för 150:- . Vi har inte hittat Syberia 1 ännu så vi har börjat på 2an sålänge. Stilllife klarade vi för någon vecka sen nu, man måste nästan vara 2 så man kan ge varandra idéer så man klarar pusslen.
August 22, 2001
Dadde wrote: Jag tycker du ska leta efter Syberia 1 och 2. 2an hittade min polare till box för bara 150:- så det var ju bra. Ett annat bra spel av samma företag men som handlar om en kvinnlig FBI agent som ska avslöja en massmördare heter Stilllife det hittade han med för 150:- . Vi har inte hittat Syberia 1 ännu så vi har börjat på 2an sålänge. Stilllife klarade vi för någon vecka sen nu, man måste nästan vara 2 så man kan ge varandra idéer så man klarar pusslen.
Så bra att ni spelat klart "Stilllife", då kan ni ju sälja det till mig. 🙂
Tack för tipsen!
March 2, 2005
AnonymousKiller wrote: Half-Life 2?
tycker du att half life 2 är mer tänka än att skjuta? hmm aaa ok om nån frågar mig skjuter man bra mycket på half life 2 och tänkandet kan en 4 årig klara av "lägg en låda där så att du kan hoppa upp", "hitta knappen som öppnar dörren" sånna saker.. nej inget att rekomendera om du vill tänka mer än att skjuta!
Till trådskaparen: CSI-spelet kanske? Vet inte om det är bra men där får du ju lösa massa mord och sånt...
January 8, 2003
Kom på en annan serie spel som är våldigt bra 1an och 2an finns tyvärr på playstation 1 men 3an finns till xbox och är väldigt bra. Det heter Broken sword och handlar om en kille och en tjej. Dom ska stoppa någon galning som vill ta över världen och så.. Väldigt klurigt och omväxlande spel, hoppas du kan få tag på det.
2 Guest(s)