February 25, 2003
hallå
är det någon annan än jag som har spelat/spelar detta underbara mmorpg?
just nu så är det mest olika betor och North american open beta började i lördags.
I vilket fall så kolla gärna in på http://www.lineage2.com 🙂
April 3, 2004
Jozzo wrote: förresten nån som ska köpa det efter ob (förutom jag möjligtvis)?
nej verkligen inte sämsta skiten på länge. skulle gladeligen betala för å få slippa lira skiten därimot(om man varit tvungen). grafiken är ingen höjdare den heller, d ända bra i detta spel skulle möjligtvis vara musiken.
August 16, 2002
HuGGe wrote: [quote=keffing]öh hur fan kom ni med i closed betan? var ju bara spelare från NA som kom med om jag inte minns fel
Man kan alltid låtsas att man bor i Nordamerika 8) 8)
ahh du tänker så..
Jozzo wrote: [quote=keffing]öh hur fan kom ni med i closed betan? var ju bara spelare från NA som kom med om jag inte minns fel
jag vet inte riktigt men det var inte så svårt för jag kom in en gång och min kompis typ 3 gånger :/
ehh iofs så är det OPEN beta nu, så inte speciellt svårt att komma in... när det var closed så var det bara de som var "utvalda" som fick tillgång till spelet, nu finns den ju på deras sida
February 25, 2003
keffing wrote: [quote=Jozzo]min kompis kom in i closed beta 3 ggr och jag själv 1 gång och jag skrev att jag bodde i Sverige så det var inga problem. och open beta var ju jättesvårt att komma in i 😛
ehh tre gånger? varför ska ha ha tre konton på lineage för?
han hade 2 accounts, en med en helare och en med en krigare för han har 2 datorer och spelar på samtidigt 🙂 och den tredje accounten fixade han till sin kompis.....
2 Guest(s)