May 1, 2003
coalan wrote: [quote=Marron]när jag fått spelet kommer jag lira på xboxen..och då blir det stora xbox kontrollen till det!
Finns ju ratt till xbox men jag vet inte riktigt vilken kvalitet det är på dem..
Varför ratt xbox kontrollen är ju urskön till bilspel
har inte sagt att jag vill ha ratt, älskar också kontrollen 😀
Bara funderade lite för mig själv 😛
December 26, 2003
Efter att ha provat en ratt med FFB och en ratt utan, så tycker jag att det var enklare att spela NFSU med tangentbordet. Enda undantaget är drag, där det är lättare att hålla jämn gas i starten med pedaler än med knappar. Dock har jag inte provat lira med gamepad eller joystick...
Jag klarade ut Undergound mode på hard med tangentbordet. 😀
May 8, 2003
kbd för min del.
Tycker alla rattar känns så otroligt plastiga när man börjar dra lite i dem. Det blir inte mer "äkta" körkänsla med ratt än med tangentbord imo.
Jag har kännt på Logitechs momo-ratt.. och jag hade förväntat mig mer av något det står momo på 🙂
..dessutom så förutsätter ju ratt bumper-cam, och då får man inte se sin fina kärra lika mycket 😀
Dock hade det varit sweet med analog gas för dragracing.
July 4, 2003
Jag kör med tangentbordet. Vilken är eran högsta score för en sladd i Drift? och med vilken bil.
Mitt är: 118 056
Vid 100 000 är man "Drift King"! Yeah!
Bil: Subaru Impreza
"There's no such thing as a free lunch"
"Because I am the Only Gay in the Village" - Little Britain
September 7, 2003
HOHO,, varför inte bara köra med en Gamepad av typen "thrustmaste Dual Analog 3",, där är jue typ sånna Analog Spakar som på en PS2 kontroll,, man kan inte ha bättre Starter i Drag än man får med en sån,,, man kan jue milimeter precision eftersom man inte behöver ligga i småtrycka på T-bordet o sånt PISS!
1 Guest(s)