August 2, 2003
Jag har då problem med ljudet i mp2, jag hör vissa saker men inte andra, t.ex hör jag när andra skjuter men inte när jag själv gör det. Jag hade en likadant problem i HALO men då jag ändrade från hårdvaru- till mjukvaroacceralation och då funkade det, men det går ju inte att ändra det i mp2.
Jag vet inte riktigt vad det är för ljudkort eftersom det är en märkesdator men på datorn står det "Soundblaster live! 5.1"
Och ja, det är nerladdat men jag har beställt det så det borde komma imorgon eller i övermorgon men tänk om det är samma problem där. Hur roligt är det då att ha slängt ut 500 spänn på vad som blir ett halvskabbigt b-spel, för utan ljud är ju varken spel eller filmer nåt att ha.
Edit: Ojsan glömde säga att drivrutinerna är dom nyaste på creatives hemsida.
August 2, 2003
Ursäkta, ska genast titta igenom reglerna.
Det var så att först gjorde jag "det förbjudna", provade intstallera, då startade datorn om sig mitt i installationen, det var då jag beställde det. Men sen krånglade hårddisken lite, fast det ordnade sig, sen provade jag installera igen och då gick det men som sagt ljudet vill inte.
December 25, 2000
Jag litar fortfarande på http://releases.fz.se/
och om fragzone har rätt har du högst troligt en piratkopia, alltså låser jag tråden.
September 12, 2001
Det är nämligen så att vi ej tillåter att ni diskuterar "problem" i spelforumet(inte i någon annan forumdel för den delen) om ett spel som ännu inte har släppts i sverige.
Det är rimligt att anta att dessa spel är warez och om man har köpt ett spel från utlandet kan vi ej på något vettigt/rimligt sätt få detta verifierat att spelet är rätt och riktigt inköpt.
Så därför går vi alltid efter vilket datum spelen släppts i sverige innan ni kan diskutera ev problem med spelet/spelen.
December 25, 2000
Det är lite oklart för mig iaf när spelets släpps, fragzone har tydligen fel.
Men imorgon är det med säkerhet släppt, så då är ni välkomna att snacka om den fina kopian ni inhandlat.
Men tråden förblir låst i alla fall eftersom han säger att han laddat ner det, och det bryter mot reglerna i detta forum.
1 Guest(s)