May 11, 2003
Finns på http://www.fileplanet.com och jag rekommenderar spelet starkt för er som gillar stridsflygsimulator.. Det skall vara årets spel i den kategorin och grafiken är revolutionerande!
Tanka på nu!
March 5, 2002
Älskar flygsimulatorer! Jag äger på Jane's F18 8)
En rolig grej är att NES-spelet F15 Airstrike sades vara det mest realistiska flygspelet för NES.. Jag tror nog inte det stämmer, i spelet landar du nämligen F15-planet på ett hangarfartyg 😉
Faen, nu måste man skaffa joystick 🙁
May 11, 2003
Fackamato wrote: Älskar flygsimulatorer! Jag äger på Jane's F18 8)
En rolig grej är att NES-spelet F15 Airstrike sades vara det mest realistiska flygspelet för NES.. Jag tror nog inte det stämmer, i spelet landar du nämligen F15-planet på ett hangarfartyg 😉
F15 Airstrike verkar lite flummig.. Dra hem Lock on nu! Bara grafiken är det ju värt att vänta 30 min på.. 8)
March 5, 2002
Plexan wrote: [quote=Fackamato]Älskar flygsimulatorer! Jag äger på Jane's F18 8)
F15 Airstrike verkar lite flummig.. Dra hem Lock on nu! Bara grafiken är det ju värt att vänta 30 min på.. 8)
Hehe, jag tankar jag tankar 8)
May 11, 2003
Fackamato wrote: [quote=Plexan][quote=Fackamato]Älskar flygsimulatorer! Jag äger på Jane's F18 8)
Hehe, jag tankar jag tankar 8)
Lysande!
1 Guest(s)