August 8, 2003
OfflineDinos wrote: Jag tycker faktiskt inte att grafiken suger. Kör också på max i 1280 md 4xaa och 16xaf.
känns bara som att pop-ups hör hemma i 90-talets bilspel eller nått... sånt tar bort mycket av känslan imo. Animationerna var usla också. Resten ser väl faktiskt helt okej ut.
August 12, 2005
OfflineMåste säga att ingen mmorpg har fängslat mig så som everquest 1 har, jag spelar det fortfarande efter 8 år just nu i ett guild på Antonius bale servern som är nummer 5 serverswide i progression.
Jag spelar Berserker den näst mest efterfrågade klassen efter Clerics av raiding gillen.
Har provar wow i 8h det räckte, beta testade Vanguard .. nuf said spelar eq2 sporadiskt, men inget slår det intryck jag fick av eq1 för 8 år sedan och det lever vidare
August 8, 2003
Offline8h..? WoW sög ju i ungefär en veckas tid 😛 Första delen av spelet är rätt sugig faktiskt. Det är inte förrän man egentligen blir lvl60 och seriöst börjar raida som det börjar bli ordentligt roligt, deras battlegrounds är helt enormt roliga och välgjorda.. Men allt har ju såklart (till 90%) att göra med vilka man spelar med å så. Fastnade i 1½ år då jag spelade i stort sett konstant 8-12 timmar/dag (tog iofs 2 breaks på ungefär 1½ mån vardera).
Spelat LOTRO i c:a 3 veckor nu, tycker inte det känns alls lika finslipat som WoW, men ger man det nån år till så kanske. Lite löjligt att te.x vargar och får kan stå bredvid varanda, i WoW har naturen iaf lite liv.. Smådetaljer mest man stör sig på men..
1 Guest(s)

Log In