March 23, 2004
Nej jag har inte heller hört nått om det. Men första vart ju en succé så jag fattar inte varför dom inte gör en 2a. Fast jag har ju förståss aldrig klarat spelet helt och hållet, jag formaterade om datorn och sen tappade jag bort skivan :|. Så jag vet ju inte hur det slutar, det kanske inte slutar så att dom kan göra en 2a..
January 28, 2003
Que? Snackar ni om? Det är faktiskt redan bekräftat att Mafia 2 skall komma.. Ryktas om slutet av 2005.
http://www.computerandvideogam.....e)id=99480
:cy: ångest :cy: orkar inte vänta :bok:
December 2, 2001
horr1d wrote: Que? Snackar ni om? Det är faktiskt redan bekräftat att Mafia 2 skall komma.. Ryktas om slutet av 2005.
http://www.computerandvideogam.....e)id=99480
:cy: ångest :cy: orkar inte vänta :bok:
Weeeeeeeeee satan va kul å se 🙂
January 18, 2004
tyckte ettan var sketet tråkigt... kunde ju inte döda en enda innan polisen kom... och körde man över 2 pers så krashade bilen... storylinen sög ju dase...
"So youve killed 52 people with a spoon and a teacup, good jobb, heres 20 dollors."
"So youve killed 412 people with a machinegun, good jobb, heres a Baseballbat, go beat the crap out of 10 people... but dont make a sound though!"
Jag ville ha MAFIA spelande! Feta drivebyes, kullor flygande etc etc...
March 23, 2004
Krehlmar
Alltså.. VA?
Sådär säger du ju för att du är så dålig 🙂
Du har säkert inte klarat längre en till uppdraget där man ska slå ner en kille med baseboll trä och sen slå sönder bilar? Det uppdraget är jättelätt.. Men i alla fall så är det jävligt roligt lite senare för då får man fan göra våldsammare saker. Jag satt fast på ett uppdrag där man skulle ta sig ut genom ett garage som var typ 3 våningar högt och det stog idioter och sköt efter en som fan, dom sprängde bilen på 3 sekunder.. Helt omöjligt!
January 18, 2004
nej din idiot, jag kom till uppdraget när man ska spöa ner 20 pers ljudlöst med ett baseball racket... du vet, uppdraget som ligger typ i MITTEN av spelet... efter man dödat 40 poliser för att döda vittnet som är "don"s kompis, som man inte dödar...
För löjligt aktion känsla, känns inte tufft när man skjuter på idioti AI som knappt är bättre än Doom 2 bots...
July 14, 2004
tyckte storylinen va chill. spelets interface styrningen o sånt de sög röv. ja menar orka ha ett sånt sikte, som flyger runt hela banan när man vänder sig om............ aja iaf klarade spelet på 2,3 dagar nåt sånt, håller lite med krehlmar de va inte värt o spela på lättaste iaf 😀
September 2, 2003
Jag tyckte storyn skänkte spelet en skön stämning. För övrigt så anser jag att det var ett utav dem bättre spelen jag spelat på senare tid. Man installerar ju annars bara en massa skit som görs..
Iof var det ett tag sedan jag spelade det nu och mitt minne är inte det bästa, men jag kommer ihåg det som "mysigt" iaf :D.
Men som Krehlmar sa är det sjukt vilka vapen man får innan ett uppdrag, typ nu har du dödat 10 pers med en pistol nu får du ett basebollträ att döda dubbelt så många med. Det man gjorde var ju bara att döda första bästa skurk och plocka upp hans super vapen..
July 4, 2003
Krehlmar wrote: nej din idiot, jag kom till uppdraget när man ska spöa ner 20 pers ljudlöst med ett baseball racket... du vet, uppdraget som ligger typ i MITTEN av spelet... efter man dödat 40 poliser för att döda vittnet som är "don"s kompis, som man inte dödar...
För löjligt aktion känsla, känns inte tufft när man skjuter på idioti AI som knappt är bättre än Doom 2 bots...
Ja det är typ i mitten o då har du ju en hel del att spela kvar 😉
EDIT: Hoppas också på en 2:a för 1:an är skönt. Mer verklighetstrogen än GTA (inget ont om det dock!)
"There's no such thing as a free lunch"
"Because I am the Only Gay in the Village" - Little Britain
1 Guest(s)