March 23, 2003
Glömde visst länken i all iver men här har ni 😉
August 12, 2003
fan asså, jag har fastat på 1an o har varit på samma ställe i typ ett halv år.
ligger på den här jävla tävlingen som man kör efter att man har snott en bil o tagit dess motor. det e tråkigt o jobbigt, orkar inte köra det. men annars e det ok.
2an lär bli bra iaf.
såg att den kommer på ps2, lär inte bli så jätte mkt bättre grafik, antar jag. lr är ps2 så kraftfullt för tungre spel? tycker VC laggar lite väl på ps2an tom.
December 26, 2002
February 25, 2003
DrFx wrote: Jo ska verkligen bli skoj med en uppföljare... hmm har till och med gått så långt att jag kollat efter en uppföljare dagligen att få läsa om hehe även drömt om att vara i spelet mmm kanske blev farligt fast i det hehe 😕
haha drömmt om det 🙂
ja iofs så längtar jag också rätt mkt tills det kommer ...
March 23, 2003
Jozzo wrote: [quote=DrFx]Jo ska verkligen bli skoj med en uppföljare... hmm har till och med gått så långt att jag kollat efter en uppföljare dagligen att få läsa om hehe även drömt om att vara i spelet mmm kanske blev farligt fast i det hehe 😕
haha drömmt om det 🙂
ja iofs så längtar jag också rätt mkt tills det kommer ...
Tänk då med läckrare grafik ojoj då blir det sinnessjukhuset nästa hehe..
December 17, 2003
ruski2 wrote: fan asså, jag har fastat på 1an o har varit på samma ställe i typ ett halv år.
ligger på den här j**la tävlingen som man kör efter att man har snott en bil o tagit dess motor. det e tråkigt o jobbigt, orkar inte köra det. men annars e det ok.
2an lär bli bra iaf.
såg att den kommer på ps2, lär inte bli så jätte mkt bättre grafik, antar jag. lr är ps2 så kraftfullt för tungre spel? tycker VC laggar lite väl på ps2an tom.
Men hallå...!
Har du inte sett genvägen?
En liten bit in på banan så ser du på vänster sida en del betongklumpar som (nästan) spärrar av en sidoväg. Men efter sista betongklumpen kommer du förbi, kör där så sparar du tid och vinner loppet.
Detta är dessutom (enligt vad jag hört i alla fall) det enda sättet att vinna på.
På det igen och kör hårt så du blir redo för 2:an.
November 29, 2001
Scirocca wrote:
Men hallå...!
Har du inte sett genvägen?
En liten bit in på banan så ser du på vänster sida en del betongklumpar som (nästan) spärrar av en sidoväg. Men efter sista betongklumpen kommer du förbi, kör där så sparar du tid och vinner loppet.
Detta är dessutom (enligt vad jag hört i alla fall) det enda sättet att vinna på.På det igen och kör hårt så du blir redo för 2:an.
Jag tyckte att det var lite småsvårt med tangentbordet men jag pluggade in min joypad istället och då klarade jag det på första försöket. Utan genvägar dvs.
December 18, 2002
http://www.hitmancontracts.com
nån som såg den då? 😀
kan inte vänta på den heller 😛
April 23, 2003
GooGeL wrote: http://www.hitmancontracts.com
nån som såg den då? 😀kan inte vänta på den heller 😛
Det lär rocka!
August 12, 2003
nu e jag sur. hittade bara en genväg, den börjar vid förska checkpoint, typ efter andra svängen och slutar vid en stor sväng som lutar. men iaf, när man kört in i genvägen så kommer det fram "WRONG WAY", fortsätter man sen och kommer ut på banan så försvinner den efter ett tag. men man har ju inte tjänat nån plats på den och då man kör in i mål så har man inte fått sin "lap", man e fortfarande på 1a varvet. tycker att de där loppet förstör hela spelet och om man inte kan klara det genom att inte köra alla varv, asså hela varvet osv, så tänker jag fan inte spela det o 2an tänker jag fan inte skaffa heller då. skit.
sen så kan man ju inte ens ta prt scr, varför har de gjort så??
det jag länget mest av sånna här spel e driver 3 aka driv3r.
1 Guest(s)