October 20, 2001
Raven wrote: vet Nån Var sjukhuset Finns nån stans i Mafia??? skulle gärna vilja vet det har letat som en *** hela dan idag men inte hittat det.
Sjukhuset finns på om du kör över till stadsdelen längst till höger långt ute vid ett hörn... En slags trappa upp är det.. står en skylt på dörren med ett pris..
December 26, 2001
Turbo_tail wrote: Måste säga jag blev mycket besviken när jag spelade Mafia. Påminnde alltför mycket om GTA3, dock betydligt sämre. OK...grafiken är ju helt suverän, men allt annat....njaaa. Tråkiga uppdrag och lite "slö" känsla i spelet! 🙄
Bästa spelet på länge...väldigt länge.
September 5, 2001
jag har kommit till hamnen nu, när man ska döda Morellos brosa. jag har försökt aslänge nu, JAG KLARAR DET INTE! jag blir så flärvades förbannad när man dör efter man tror att man har plocat alla gubbar å går runt å letar efter Morello, men oj en hagelsvärm genom kroppen å VIPS så får jag börja om...jag blir så förbananD! är det nån som kan hjälpa mig? jag vill inte fuska ut bara ha råd om vart Morello står ås jag snabbt ålätt kan gå å döda bögen=) tack på förhand
August 28, 2001
22 timmar. det är ungefär vad jag har lagt ner på racet i början. det loppet när man ska köra 5 varv. jag har nog spelat det 50 gånger och har inte kommit längre än varv 3 änns. sitter och gråter och skrattar. och slår på min kudde så hårt jag bara kan av frustration. och skriker åt dom andra spelarna i loppet. OCH ÅT BILEN!!! jävla bil jävel..
någon som vet vad som är bra instsällningar för bilen för att den inte ska sladda hela tiden.. den sladdar ju när jag bara kör rakt fram. blir galen.
September 5, 2001
jag hade åxå problem med den, körde inte 50ggr men 5 ialla fall=) det är bara att tänka på att det är en bekhjulsdriven bil och köra som man behöver med dom. alltså, en skarp kurva maxa inte förräns svängen är slut annars sladdar du. skulle du vara på väg att sladda...släpp gasen å enbart styra den tillrätta. det går att gena på några ställen lite smått så du tjänar nån sekund å det är bra att göra det första å kanske det andra varvet. mer hjälp kan jag tyvärr inte ge utan att det ska bli fusk=)
LYCKA TILL=)
August 28, 2001
jag kom på något väldigt fuskigt
som jag tillslut körde med. pallade inte med skiten längre. i alla fall. går till så att man genar där det står betongklumpar.. skit i att det står wrong way när man kör där. och sen när man kommer ut på banan igen så trycker man på numpad0 om man har det som defult.. så hamnar bra till
och sen är det ju bara att köra. och om dom börjar komma ifatt igen så gör man det bara igen. så vinner man enkelt..
August 28, 2001
jag kom på något väldigt fuskigt
som jag tillslut körde med. pallade inte med skiten längre. i alla fall. går till så att man genar där det står betongklumpar.. skit i att det står wrong way när man kör där. och sen när man kommer ut på banan igen så trycker man på numpad0 om man har det som defult.. så hamnar bra till
och sen är det ju bara att köra. och om dom börjar komma ifatt igen så gör man det bara igen. så vinner man enkelt.. vafan.. man är ju en gangster. kom inte hit och klaga på att man fuskar lite i ett race lopp. när man just har dödat 30 personer typ =)..
1 Guest(s)