Mafia|Page 2|Spel & Gaming|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Mafia
mmX
Almost a full-blooded keyboard-warrior
Medlem
Forum Posts: 234
sp_UserOfflineSmall Offline
200547
September 11, 2002 - 5:40 pm
sp_Permalink sp_Print

vad ska man göra på det första uppdraget? Jag blir misshandlar av 2 pers och sen ska jag rymma till en gränd.., förstår inget, bara springer in där och sen ut på andra sidan..!??!vad ska man göra?

maten_brinner
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 360
200817
September 12, 2002 - 2:40 pm
sp_Permalink sp_Print

Raven wrote: vet Nån Var sjukhuset Finns nån stans i Mafia??? skulle gärna vilja vet det har letat som en *** hela dan idag men inte hittat det.

Sjukhuset finns på om du kör över till stadsdelen längst till höger långt ute vid ett hörn... En slags trappa upp är det.. står en skylt på dörren med ett pris..

Turbo_tail
Siktar mot toppen
Medlem
Forum Posts: 83
201161
September 13, 2002 - 9:01 pm
sp_Permalink sp_Print

Måste säga jag blev mycket besviken när jag spelade Mafia. Påminnde alltför mycket om GTA3, dock betydligt sämre. OK...grafiken är ju helt suverän, men allt annat....njaaa. Tråkiga uppdrag och lite "slö" känsla i spelet! 🙄

voodoozzz
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1130
201163
September 13, 2002 - 9:11 pm
sp_Permalink sp_Print

Turbo_tail wrote: Måste säga jag blev mycket besviken när jag spelade Mafia. Påminnde alltför mycket om GTA3, dock betydligt sämre. OK...grafiken är ju helt suverän, men allt annat....njaaa. Tråkiga uppdrag och lite "slö" känsla i spelet! 🙄

Bästa spelet på länge...väldigt länge.

mmX
Medlem
201203
September 14, 2002 - 12:49 am
sp_Permalink sp_Print

det är så jävla segt att det inte är sant, 5-10km/h i uppförsbacke och bilen är ganska modern...rofl!!!!

-dejavu-
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 328
201208
September 14, 2002 - 4:04 am
sp_Permalink sp_Print

då har inte ni kört rally bilen 😀
då ska ni få se på fan :>

helt ok spel, fast det har börjat hänga sig för mig :((((((

mmX
Medlem
201331
September 14, 2002 - 3:33 pm
sp_Permalink sp_Print

jo, har kört den, har kommit långt asså, men bilarna e iaf sega. Nu ligger jag där jag ska mörda en killes bror, men han kör ifrån mig hela tiden och min bil suger, helt omöjligt att döda honom när han flyr med bilen.

Edhunter
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1840
201523
September 15, 2002 - 11:14 am
sp_Permalink sp_Print

jag har kommit till hamnen nu, när man ska döda Morellos brosa. jag har försökt aslänge nu, JAG KLARAR DET INTE! jag blir så flärvades förbannad när man dör efter man tror att man har plocat alla gubbar å går runt å letar efter Morello, men oj en hagelsvärm genom kroppen å VIPS så får jag börja om...jag blir så förbananD! är det nån som kan hjälpa mig? jag vill inte fuska ut bara ha råd om vart Morello står ås jag snabbt ålätt kan gå å döda bögen=) tack på förhand

Dinos
Member
Medlem
Forum Posts: 4381
202137
September 17, 2002 - 9:34 am
sp_Permalink sp_Print

SJukhUSet ligger precis innnan bron mot China town har jag för mig
(va ett tag sen jag spelade det, klarade spelet på 22h) hehe

Edhunter
Kommer du hit ofta?
Medlem
202557
September 18, 2002 - 2:50 pm
sp_Permalink sp_Print

hoho, nu har man ÄNTERLIGEN varvat spelet, sicket spel...ojoj, nån som vet nått bättre får dom gärna tipsa laugh laugh laugh

kaizen
Siktar mot toppen
Medlem
Forum Posts: 84
203714
September 22, 2002 - 8:17 am
sp_Permalink sp_Print

22 timmar. det är ungefär vad jag har lagt ner på racet i början. det loppet när man ska köra 5 varv. jag har nog spelat det 50 gånger och har inte kommit längre än varv 3 änns. sitter och gråter och skrattar. och slår på min kudde så hårt jag bara kan av frustration. och skriker åt dom andra spelarna i loppet. OCH ÅT BILEN!!! jävla bil jävel..
någon som vet vad som är bra instsällningar för bilen för att den inte ska sladda hela tiden.. den sladdar ju när jag bara kör rakt fram. blir galen.

Edhunter
Kommer du hit ofta?
Medlem
203860
September 22, 2002 - 4:49 pm
sp_Permalink sp_Print

jag hade åxå problem med den, körde inte 50ggr men 5 ialla fall=) det är bara att tänka på att det är en bekhjulsdriven bil och köra som man behöver med dom. alltså, en skarp kurva maxa inte förräns svängen är slut annars sladdar du. skulle du vara på väg att sladda...släpp gasen å enbart styra den tillrätta. det går att gena på några ställen lite smått så du tjänar nån sekund å det är bra att göra det första å kanske det andra varvet. mer hjälp kan jag tyvärr inte ge utan att det ska bli fusk=)

LYCKA TILL=)

kaizen
Siktar mot toppen
Medlem
203899
September 22, 2002 - 6:11 pm
sp_Permalink sp_Print

jag kom på något väldigt fuskigt
som jag tillslut körde med. pallade inte med skiten längre. i alla fall. går till så att man genar där det står betongklumpar.. skit i att det står wrong way när man kör där. och sen när man kommer ut på banan igen så trycker man på numpad0 om man har det som defult.. så hamnar bra till
och sen är det ju bara att köra. och om dom börjar komma ifatt igen så gör man det bara igen. så vinner man enkelt..

kaizen
Siktar mot toppen
Medlem
203900
September 22, 2002 - 6:11 pm
sp_Permalink sp_Print

jag kom på något väldigt fuskigt
som jag tillslut körde med. pallade inte med skiten längre. i alla fall. går till så att man genar där det står betongklumpar.. skit i att det står wrong way när man kör där. och sen när man kommer ut på banan igen så trycker man på numpad0 om man har det som defult.. så hamnar bra till
och sen är det ju bara att köra. och om dom börjar komma ifatt igen så gör man det bara igen. så vinner man enkelt.. vafan.. man är ju en gangster. kom inte hit och klaga på att man fuskar lite i ett race lopp. när man just har dödat 30 personer typ =)..

DnA_DragoN
Nu vet jag hur man gör inlägg!
Medlem
Forum Posts: 18
204743
September 25, 2002 - 9:02 am
sp_Permalink sp_Print

Spelet är hur bra som helst... även om det liknar GTA3 så är det ingen kopia på det...

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 117
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL