December 29, 2003
December 29, 2003
December 29, 2003
ok kanske det , men nu har jag fastnat igen 😀 på nästa uppdrag då man ska frakta cigarrer och sno dom... efter man har jagat lastbilen sen snott papprena från chaufförn va ska man göra sen ? då man kör tillbaks säger han att man inte får komma in typ .... fortsätter ja köra så får ja mission failed typ , har sett att man kan bära på lådor som är på flaket...nån som vet hur man gör ?
December 29, 2003
December 29, 2003
September 16, 2002
conny_69 wrote: Det värsta för mig är att Mafia inte längre funkar. Blev så efter att jag installerade Service Pack 2. Visserligen har jag löst spelet..men hade vart kul att spela det igen, en all-time favourite helt klart.
Va?!
Jag har inte provat själv efter SP2, men jag hoppas inte det är standard!?
Någon annan som kan rapportera?
July 13, 2004
Kizo wrote: Någon annan som kan rapportera?
Jag har spelat Mafia med SP2 och det funkar helt utmärkt!
Ontopic: Mafia är helt klart ett av dom roligaste spel jag spelat på länge.
De är inte för svårt men det är inte lätt heller. Sen får man tänka till ibland. I like it 8)!
September 16, 2002
richardb wrote: Har dom inte sagt något om Mafia2?
Det skulle ju vara guld..
Jo, men förvänta dig inget snart.
Men direkt efter ettan så var det rykten om en två. Dom vägrade vare sig bekräfta eller dementera. Tolka det som du vill.
Men jag tror vi får se en uppföljare. Vet dock inte alls när. Det tog ju ett tag för Half-Life.
September 16, 2002
GatriC wrote: Det som tog tid med HL2 var den saftiga motorn. Hoppas då att Mafia 2 oxå kommer med en ny fin motor.
Det skulle jag tro, med tanke på hur pass seriöst projekt det skulle vara.
Kanske inte nödvändigtvis en egen, men jag skulle inte klaga om de använde Source eller nästa Quakemotor t.ex.
3 Guest(s)