July 18, 2002
July 18, 2002
September 1, 2002
Seriöst, när jag använde WinME så fungerade knappt något som det skulle. Allra minst spel, och när jag då bytte till Win 2000 så löstes alla dessa problem. Windows Milleníum har STORA och seriösa problem. Minnesproblem framför allt. Och blåskärm x35 typ ...
För er med Win 2000 som ej kan starta vissa spel, se till att ni har SP2 eller SP3 (Service pack)
Dessa fixar till en hel del problem, eller, gjorde i alla fall så för mig.
Peace
July 18, 2002
July 18, 2002
May 21, 2002
Bullar wrote: Kan det bero på att jag endast har 256MB i ram??
Nej knappast det ska va fullt tillräckligt och du har ju en snabb processor och ett bra grafikkort, funkar dina andra spel bra då ?
Kolla i setup om antialiasing är på för den kräver mycket annars prova defragmentera som en sa, kan ju hjälpa 😀
October 29, 2001
JJ Anckarström wrote: Hej
Testa att dra ner hårdvaruaccelerationen på ljudkortet.
Jag drog ned det till noll och det blev en enorm skillnad.
Du gör det på egenskaperna/avancerat på ljudinställningarna...
Och glöm inte inte att stänga av program som körs i bakgrunden, tex virusprogram och sådant. Det rekomenderar dem till och med i manualen till Mafia. Plus att har man Win Xp pro som operativsystem den suger en 128 Mb sticka, så skadar det inte med lite mer minne.
July 18, 2002
March 12, 2002
tja!!
byt till xp.. de e klart bäst av dom två.
när jag kör så hackar de lite på nattuppdrag inget som jag bryr mig så mycket om, men men e man fin smakare så e man...
ja har inte en sån bra dator men kör 2x aa ändå, o de går hur fint som helst.. tänkte ta 4x men vet inte om mitt gamla g3 klarar av det.. =)
1 Guest(s)