January 16, 2003
Idag så köpte jag spelet Enter The Matrix till datorn.
Proglemet är: Installationen av spelet gick problemfritt, men när jag installerade färdigt den och vill starta den så några sekunder efter jag har trycker på ikonen så får jag detta medelandet: Device Not Created 2
Va är detta, jag använder cat 3.4 till mitt radeon 9700@pro , beskrivningen av datorn står längre när på sidan. Va kan det vara jag har försökt med alla möjliga inställningar, jag har installerat om spelet, laddat hem patchen, installerat om nforce2 drivrutinerna från 2.41 till 2.42, braa för att få den fungera, men icke. Jag har inte försökt att installera om cat 3.4 eller kanske till och med gå tillbaka till cat 3.1. jag använder Directx 9.0a så det ska inte vara några problem. det har aldrig krånglat förut med att starta nya spel. andra spel fungerar felfritt.
det jag tror är att cat 3.4 är helt enkelt skit , ska jag prova med cat 3.1 eller är det samma sak. Så vad menas med detta felmedellandet.
Tacksam för svar.
January 4, 2003
Den snarare spelet som e SKITT, lämna tbx den och säg att den inte funka på min dator den bästa anledningen. Dem kommer säga att din dator inte klarar av spelet eller ladda ner patch o drv, säg då att du har Monster dator och att du har laddat ner alla nya Bullshit så får du pengarna tbx.
January 16, 2003
jag hoppas verkligen det, att jag får pengarna tillbaka, men tror du de litar på mig, de tror säkert att jag inte kan. men kan detta problemet lösas för att kunna spela spelet och vad innebär detta jävla fel (device not created 2) jag kan inte spela det på grund av detta....
January 16, 2003
jag har fått igång spelet, det var fel på grund att jag använde reforce och för att jag hade 85 hz. jävla vilken skitspel, det jag kommer att göra är att lämna den tillbaka och få pengarna tillbaka eller byta mot vietcong. Soppas nya spel ska fan med fungera i viklet frekvens som helst(helvete vad jag hatar det spelet grrrrrrrrrrrrrrr.
JAG VARANAR ER!!!!! KÖP INTE DETTA SPEL ENTER THE MATRIX. GRAKIFKEN ÄR SKIT OCH MAN FÅR ONT I ÖGON PÅ GRUND ATT MAN INTE KAN ÄNDRA HZ PÅ SKÄRMEN HÖGRE ÄN 60
August 14, 2002
March 4, 2003
kan någon förklara vad cat3.4 är vad behöver man det till.
var ändrar man hz någon stans. gör man det med program eller vad.
Man man lämna tebaks spel om det är fel på dom. säg att det inte funkar. Om du har fullgjort allt på din sida för att det skall funka men det ändå inte gör det så måste dom återta. Läs konsumentköplagen.
svarar på allt
August 16, 2002
FarsanEdde wrote: [quote=beatox]på en modern fungerande skräm skall man inte få ont i ögonen för 60hz
Lol, du vet inte vad hz är va?
men lol har du hängt för mycket på cs forum eller? där klagar alla på hertz... asså visst efter typ 8 timmar framför en dator i 60 hz kan man få ont i huvudet men inte fan får man ont i ögonen
March 20, 2003
carlsvanholm wrote: kan någon förklara vad cat3.4 är vad behöver man det till.
var ändrar man hz någon stans. gör man det med program eller vad.Man man lämna tebaks spel om det är fel på dom. säg att det inte funkar. Om du har fullgjort allt på din sida för att det skall funka men det ändå inte gör det så måste dom återta. Läs konsumentköplagen.
svarar på allt
Men i det här fallet är det ju knappast fel på skivorna utan SBS.
1 Guest(s)