June 3, 2001
Jag satt igår o lira spelet för första ggn. Första intryck av spelet va bra. Hur som hälst, jag sparade mitt game o quita spelet. Senare på kvällen ville jag lira lite till och gick in i spelet och load:a mitt spel jag hade sparat. Den står o "loadar" färdigt och när den kommer ända fram på loadningen så hänger sig datan. Helt cpigt, jag testa o spara min save-filer och installera om spelet fall det va det som krongla, men det va samma fel även denna gång. Är det någon som har varit med om något liknande och vad kan man göra åt saken?
June 14, 2001
Jag vet precis vad problemet är.
Problemet ligger i att ditt videominne tar slut innan den laddat färdigt, sånt händer ibland. Hur som helst så ska du lägga till någonting i kommandoraden i genvägen till spelet för att fixa det..kommer inte på det nu men har det på ett papper någonstans. Jag postar det här när jag hittar det..då fixas allting. Håll ut.
September 3, 2001
On 2001-09-04 14:43, OsiriZ wrote:
Hum mitt hänger dej när ja ska gå in i de..:sad:
vart finns patchen då?
Du hittar patchen på http://www.avault.com/pcrl/pat.....tch=mpayne
June 3, 2001
för mig e det tvärt om, det cpar sig i 2000, så jag formater o installera millenium temporärt och då funka det ett tag, tills han kom till samma chaper som jag hade lirat innan och där den hänger sig när den ska loada upp banan. Så det e igentligen samma fel fast jag kunde ju starta ett nytt game i ME. Jag har installerat patchen, gjorde det när jag installerade (fulla versionen). Så det e inte dä som e felet.
2 Guest(s)