December 3, 2003
först skjuter du ju bort några sprintar så att han hamnar på taket, sen ska man skjuta er den stora stengrejen, längst ner på stängerna som håller den sitter det sprintar, men för att skjuta bort dem behöver du nästan ett vapen med kikarsikte(dom är svåra att träffa och du måste träffa flera ggr för att de skall ploppa ut)
EDIT: tror jag... minns inte riktit
January 22, 2003
fragone wrote: först skjuter du ju bort några sprintar så att han hamnar på taket, sen ska man skjuta er den stora stengrejen, längst ner på stängerna som håller den sitter det sprintar, men för att skjuta bort dem behöver du nästan ett vapen med kikarsikte(dom är svåra att träffa och du måste träffa flera ggr för att de skall ploppa ut)
EDIT: tror jag... minns inte riktit
Det funkade utan också 😀
February 27, 2004
Japp...Skjut på sprintarna i taket, 4 st.
Av min egna erfarenhet så pillade jag med det problemet i flera timmar innan jag löste det. Men dom timmarna var jätte jobbiga. Jag trodde att man skulle spränga bort golvet så jag sprang runt där och väntade på att han bombadee sönder allt golv. Hehe...Härligt när jag av misstag insåg att man bara ska skjuta på sprintarna 😀
January 7, 2004
B'o'rje wrote: Japp...Skjut på sprintarna i taket, 4 st.
Av min egna erfarenhet så pillade jag med det problemet i flera timmar innan jag löste det. Men dom timmarna var jätte jobbiga. Jag trodde att man skulle spränga bort golvet så jag sprang runt där och väntade på att han bombadee sönder allt golv. Hehe...Härligt när jag av misstag insåg att man bara ska skjuta på sprintarna 😀
LOL Jag med..skönt att man slapp vara ensam..hahaha
hade typ 50 olika saves enbart där..
1 Guest(s)