May 15, 2002
HJÄLP SNÄLLA.....
Sitter fast i medal of honor; sniper`s last stand och i slutet ska jag igenom en grind, när jag trycker "E" för att öppna grinden så säger man att jag ska localisera the bazzoca team...
Jag hittar dom inte (har sökt ett par TIMMAR nu) och jag vet inte hur jag ska öppna grinden och komma vidare...
June 8, 2001
Alla i "min" sniperteam hade blivit ihjälskjutna, och de lämnade inte kvar någon bazooka, så jag fick aktivera fusk och själv skjuta sönder grinden för att komma vidare.
Ett litet varningens ord. I nästa bana måste du ha minst 2 stycken levande "pansarvagn-snubbar" till slutet av banan. Kan vara mycket frustrerande! 👿
December 28, 2002
May 15, 2002
Tackar för alla svar... men det har hänt något tråkigt, mitt medal of honor kraschade i går när jag skulle lira (med eran hjälp)...
Den går inte att starta... hittar ingen ting... det bara dogggggggggggg... 👿 👿
Det går att komma förbi dom utan att bli dödad... men vem har sagt att det ska vara lätt... 😛 😛
Fusk är fegt... den enda du lurar är dig själv!!!
August 22, 2005
HEhe
Hade samma ämne inne för typ 3 månader sedan, virrade oxå omkring i timmar. Dessutom är det en av de svåraste jävla banorna jag kört i ett FPS spel, snipers som man knappt ser ens.
Men här har du lösningen på problemet. Vid grinden finns det till vänster ett torn där snipers varit. Då upp för trappan dit, på golvet finns en bazooka, svårt att se eftersom det är mörkt, men gå omkring i hela rummet så plockar du upp den till slut.
Sen blastar du sönder grinden.
May 15, 2002
MacDaddy
Men här har du lösningen på problemet. Vid grinden finns det till vänster ett torn där snipers varit. Då upp för trappan dit, på golvet finns en bazooka, svårt att se eftersom det är mörkt, men gå omkring i hela rummet så plockar du upp den till slut.
Tackar för ditt svar...
Jag har nu spelat mig fram och förbi den stängda grinden...
Bazzokan hittade jag inte riktigt där du sa utan i huset som ligger på Höger sida när du kommer in i "sista" delen av bananalldeles under fönstret tillsammans med en massa Ammo och Förbaandslådor...
August 22, 2005
The Dummi!!!! wrote:
MacDaddy
Tackar för ditt svar...
Jag har nu spelat mig fram och förbi den stängda grinden...
Bazzokan hittade jag inte riktigt där du sa utan i huset som ligger på Höger sida när du kommer in i "sista" delen av bananalldeles under fönstret tillsammans med en massa Ammo och Förbaandslådor...
Det var ju det jag sa, uppe vid " tornet".
December 18, 2002
Kaleid wrote: Alla i "min" sniperteam hade blivit ihjälskjutna, och de lämnade inte kvar någon bazooka, så jag fick aktivera fusk och själv skjuta sönder grinden för att komma vidare.
Ett litet varningens ord. I nästa bana måste du ha minst 2 stycken levande "pansarvagn-snubbar" till slutet av banan. Kan vara mycket frustrerande! 👿
fyyy på att fuska!! :bgrin:
September 11, 2002
hehe.. nu har jag också hittat bazookan.. (o jag som skyllde på en bugg i mitt spel 🙂 )
den låg inte i rummet bredvid grinden utan i huset mittemot till höger typ.. jag var väldigt trött senast jag spelade o det var kanske därför jag inte såg att man kunde gå upp där.. kanske.. tyckte inte resten av banan var så svår som alla säger, klarade den direkt, kanske hade tur.. 8)
1 Guest(s)