October 8, 2001
On 2002-01-10 15:09, ViU wrote:
phat, va Àr det med det dÄ? jag hatar spel dÀr man lyckas döda ngn för att ngt skott rÄkar fara random och trÀffa huvudet. och jag antar att du syftar pÄ Q3 till exempel, jag gillar det. Eftersom det nÀstan eliminerar "tur" och "random" och röjer man i Q3 har man dÄliga motstÄndare eller massor med skill.Molotov, du har inte spelat vidare lÀnge...?
Ja började spela vid nÄn Beta 5 version... om du menar CS, annars har jag spelat online spel sen 95/96.
Tycker spel Àr roligare nÀr dom e lite realistiska, behöver inte vara som Rouge spear. av dom orealistiska spelen sÄ tycker jag Quake3 suger mest av alla Quake1 var bra men q3 suger, unreal torunament Àr bra blandning eftersom dÀr tar det mer skada om man skuter i huvet pÄ fienden Àn i foten.
Har mni sniper rÀcker 1 skott >:D
[ Detta InlÀgg Àndrades av: [Molotov] den 2002-01-11 10:09 ]
September 2, 2001
för er som gillar CS ( typ de flesta kan jag rekommendera att kolla upp global operations Àr ett vÀldigt bra squad spel som jag har turen att fÄ beta testa.
Har mycket utav det jag förvÀntade mig frÄn TF 2 ( har inte sÄ mycket förvÀntningar just nu, nÀr allting tydligen skall ha gjorts om )...
I övrigt för er som undrar kan sÀgas att Barking Dog Studios gör Global Ops, delar av crave tillhörde tydligen orginal CS teamet... ( dessutom hjÀlpte Barking Dog till att utveckla CS , beta 5 tror jag det var )...
November 14, 2001
On 2002-01-14 10:49, [Molotov] wrote:
Hur ska du kunna sĂ€kerhets kopiera det om du inte har originalet đ
shh đ *tĂ€nker* Det Ă€r sĂ„ .. Ă€hh mina kompis har köpt orginalet i födelsedags present till mig och jag tĂ€nkte att jag skulle brĂ€nna en sĂ€kerthetskopia för jag pajjar alltid mina orginal skivor. Har inte testat spelet men funderar pĂ„ att sĂ€lja det i ..Ă€hh..pĂ„ jobb till en kompis dĂ€r och köpa ..blĂ€ skit samma đ
Ăr det ngt skoj ?
August 22, 2005
On 2002-01-11 13:38, [Molotov] wrote:
Nu nÀr du nÀmner hitman sÄ kommer jag Ä tÀnka pÄ detta underbara spel1an bugar lite i win2k synd det men man hade 98 dÄ man spealde det som mest
i Mars kommer 2an, verkar bli grymt!
Du grabben, nu finns det nÄgot som heter Xbox ute, och hitman 2 kommer 30 april dit, och sen Àr det bara vÀnta nog tills snön börjar falla innan vi dödliga utan xbox fÄr lira detta underbara spel.
October 8, 2001
On 2002-01-14 17:51, MacDaddy wrote:
On 2002-01-11 13:38, [Molotov] wrote:
Nu nÀr du nÀmner hitman sÄ kommer jag Ä tÀnka pÄ detta underbara spel1an bugar lite i win2k synd det men man hade 98 dÄ man spealde det som mest
i Mars kommer 2an, verkar bli grymt!
Du grabben, nu finns det nÄgot som heter Xbox ute, och hitman 2 kommer 30 april dit, och sen Àr det bara vÀnta nog tills snön börjar falla innan vi dödliga utan xbox fÄr lira detta underbara spel.
JAsÄ vars har du hört det?
PC versionen slÀpps iaf i MArs har jag hört, skiter vell i Xbox, bara för att det ska komma till xbox betyder vell inte att det kommer senare till PC ?
1 Guest(s)