October 8, 2001
Hmm första gången jag hör nån säga att det är status att äga nått som Microsoft gjort 😀
Helt klar inte konsollen som är ett måste utan spelet till den så fall, hitisll tycker jag PS2 å GameCube har visat mest intressanta.
Halo som är hårt hypad till x-box skiter jag fullstndigt i, sånna spel ska inte spelas på konsoll... har också hört dom som testat att det skulle göra sig många ggr bättre på dator.
enda FPS spelet som har lyckats på konsoll är Goldeneye 007 till N64.
November 14, 2001
On 2002-01-15 12:18, [Molotov] wrote:
Hmm första gången jag hör nån säga att det är status att äga nått som Microsoft gjort 😀Helt klar inte konsollen som är ett måste utan spelet till den så fall, hitisll tycker jag PS2 å GameCube har visat mest intressanta.
Halo som är hårt hypad till x-box skiter jag fullstndigt i, sånna spel ska inte spelas på konsoll... har också hört dom som testat att det skulle göra sig många ggr bättre på dator.
enda FPS spelet som har lyckats på konsoll är Goldeneye 007 till N64.
Xbox är kraftfull, men framför allt är consollen grymt snygg 😉 + att inte många i sverige har den. Därför det är status att ha den.
July 22, 2001
On 2002-01-10 18:24, fozz wrote:
Jag tror det kommer bli nåt liknande så i TeamFortress2...Om det nånsin kommer.
Det kommer regera då.
hahahAAAAAAhahahaHAAAA
Satt och väntade på spelet redan vintern 1999.
Spelet är en myt. Har slått vad med en polare att de kommer lägga ner (utvecklingen) nu i vår, hoppas (och hoppas inte) att jag har rätt
October 8, 2001
On 2002-01-16 13:18, Devlin wrote:
Jag är relativt nöjd med vissa ms produkter.Du kan juh tänka dig att använda linux eller dos till allt istället för att bara klicka lite i windows.
Linux skulle man med nöjje använda, om alla program å spel å all hårdvara var kompatibelt med det..
Att ha en x-box bara för att den e kraftfull å är snygg är väll endå inget argument för att ha en 😀
November 14, 2001
On 2002-01-16 13:53, [Molotov] wrote:
On 2002-01-16 13:18, Devlin wrote:
Jag är relativt nöjd med vissa ms produkter.Du kan juh tänka dig att använda linux eller dos till allt istället för att bara klicka lite i windows.
Linux skulle man med nöjje använda, om alla program å spel å all hårdvara var kompatibelt med det..
Att ha en x-box bara för att den e kraftfull å är snygg är väll endå inget argument för att ha en 😀
Klart det är , XBOX = STATUS 😉
Det är allt jag har sagt, och att köra med linux hade varit en mardröm för alla nya användare, spec eftersom de har CaseSENSETIVE ! Vilket är grymt jobbigt.
Dos ... hmm ta bort det för det är också en MS produkt.
1 Guest(s)