June 24, 2002
Hej ! đ
Jag sitter fast pÄ en bana dÀr man ska pricka en Pansar vagn ( tror jag i alla fall) med en granatkastare...
Jag sitter dÀr i mörkret med mitt rör o varken ser eller hör de jag ska trÀffa!!! :banghead:
Kan nÄn hjÀlpa mig som har kommit förbi detta annars underhÄllande spel !??!
Tack pÄ förhand :hrm:
December 24, 2002
Ja har klarade bÄde mohaa o exp. förra veckan... om du ger mig lite mer Žtips om vilken bana du e pÄ sÄ kan ja lösa d snabbt... kommer tyvÀrr inte ihÄg d du berÀttar om... med granatkastare menar du panzershcreck (bazooka) eller en riktig granatkastare som stÄr fast i marken?
June 24, 2002
Hej !
Sorry om de lÀt kryptiskt... Försöker vÀl rÀtta till min beskrivning sÄ gott jag kan...
Det Àr en grnatkastare jag anvÀnder mig av o inget granatgevÀr..
Om jag berÀttar vad som hÀnder innan sÄ kanske du kommer ihÄg..
Det Àr ju visserligen rÀtt sÄ tidigt in i spelet, men ÀndÄ..
Avsnittet jag Àr pÄ nu heter " Bastogne" Och nu nÀr jag var senast inne sÄ kom jag givetvis inte tebax till just den situationen jag frÄgade om.
Men jag föröker komma fram till den banan just nu..
Det jag gör nu i spelet Àr att försöka fÄ fatt pÄ en medic till min kapten som e skadad... Efter det uppdraget sÄ ska man försvara en front.. Tror det uppdraget kallades för "Under Attack" Det Àr det senaste avsnitt jag sparat..
Man befinner sig pÄ natten i ett dike eller nÄt o sen frÄn en öppen plats (Äker) sÄ kommer det springande tyskar som man mÄste meja ner... Dom fÄr inte komma för lÄngt innanför ens egna linjer för dÄ har man misslyckats..
Efter det Àr man fortfarande pÄ den platsen i sjÀlva diket.. Det Àr och man stÀlls inför ett bekymmer att trÀffa en pansarvagn med just granatkastarn..
Jag vet att de kan va svÄrt o veta vad jag just menar men jag kan inte förklara de bÀttre.. :cy:
June 24, 2002
Cypress-h wrote: Det Àr vinter-uppdraget som du ska försvara fronten pÄ 2 olika stÀllen?
DÀr finns det ett bazook lÀngst till vÀnster pÄ det andra stÀllet som du fÄr springa till efter första vÄgen av tyskar.
Ja de stĂ€mmer som du sĂ€ger med granatkastarn, för nĂ„n bazooka e det vĂ€l inte.. En sĂ„n man skjuter granater med frĂ„n marken kallas vĂ€l för nĂ„t annat?? Men skit sak samma , det var inte de jag undrade om... đ
Har du nÄt tips Cypress pÄ hur man ska trÀffa de man sa skjuta pÄ ?? Det Àr vÀl en tank man ska skjuta? à t vilket hÄll ska man sikta Ät, nÄt tips du har eller Àr de bara o chansa..?? Hur gjorde du ?
December 24, 2002
ok ja har d.... men du.. det Ă€r ju expansionen du pratar om....!!!!!! inte original spelet!!!! gör sĂ„hĂ€r... du hittar medic.. tar han till kapten.. försvarar högra flanken... sen sĂ€ger dom att du ska till vĂ€nstra flanken o hitta en bazooka.. den ligger i början pĂ„ vĂ€nstra flanken ta upp den försvara vĂ€nstra flanken.. nĂ€r du ser att d kommer en pansar vagn, skjut den med bazookan.. sen nĂ€r dom skriker att du ska till högra flanken spring dit igen.. dĂ€r kan du om du vill sĂ€tta dig vid granatkastaren o skjuta pĂ„ allt som kommer mot dig inklusive tanks... eller gör som ja g gjorde jag pendlade mellan granatkastaren o sen sköt ja lite med k-pist o sĂ€nkte nĂ„ÂŽra tanks med bazookan som ja hitta vid vĂ€nstra flanken.. okaj?!?! đ
December 24, 2002
AlltsÄ nÀr dom sÀger att det kommer en tank som du skjuta ner...mÄste du springa till vÀnstra flanken...den ligger rÀtt lÄngt Ät vÀnster frÄn d första stÀllet du försvarar... du mÄste alltsÄ springa en bra bit innan du hittar den... sen ska du springa tillbax igen.. himla massa spring pÄ den banan.. hade oxo lite problem att fatta vad ja skulle göra pÄ den banan innan ja fattade att d fanns en flank till lÀngre bort!!
1 Guest(s)