September 7, 2003
1:a problemet är inte riktigt något problem,, men jag tror inte det ska vara så ialf :P,, när jag startar spelet kommer det upp en varningsruta där det står
DirectShow Texture3d sample
Could not Decoder render filter to graph! hr=0x80004003
OBS. går att spela spelet, bara man trycker "ok" på den varnings rutan och sen tabbar in i spelet!
Andra problemet har jag stött på X antal gånger i spelet är att hela spelet låst sig vid vissa ställen, men efter en omstart av system har det löst sig.
Då till det största problemet
Jag har kommit till Deck-2 Starboard. Snake har dödat några snubbar och sen går han i i en stor hall. där han ser en hel Marinkår. efter att ha snackat med otacon om en massa saker och sedan går in i spelarVjun LÅSER sig spelet, och det har gjort det du dom senaste 20 ggr jag provat göra om det 🙁
jag patchade även till v2.0 men problemet återstår 🙁
November 9, 2001
Kanske kan få lite hjälp på detta ställe.
http://www.konami.com/usa/boards.shtml
September 7, 2003
använder "rad_w2kxp_omega_2551" (nyaste drivrutinerna) .. jag hade spelet för inte så länge sen,, då funkade det prima, men nu verkar det inte gå lika smidigt, kör med Win2000,, innan körde jag med WinXpPro, men innom en snar framtid ska jag formatera datorn o lägga in Pro igen,, så man får hoppas det löser sig..
November 9, 2001
Vet inte om detta hjälper men detta har jag hittat på konamis forum:
"This happens to everybody. Turn down your settings. Turning 3d Audio off worked for me. Others have suggested turning down Focus Motion Blur and cross fading. And if the game runs fast sometimes and slow others, you should try holding down the shift key with something; the game should run smoothly thereafter. As crazy as it sounds it really does work for some--including me."
2 Guest(s)