August 29, 2003
Är det nån annan som har haft missljud i spel som t.ex UT2004 och Hitman Contracts?
Jag får som ett snabbt högt brusljud ibland som jag håller på att bli galen med.
Undra om det är nåt fel på mina drivrutiner (har onboard ljud på mitt abit nf7-s), måste testa tanka nya nu, men ingen annan som vet vad det kan vara?
February 2, 2004
Ursäkta om jag lånar din tråd, men jag har haft problem med ljud i spel också. Det är inte brusljud, utan det börjar pipa utav helvete på vissa ställen. Som vid ubåten på Hitman Contracts-demot och Freedom Fighters. Finns säkert mer spel som jag haft dom problemen i, men jag kommer inte på. Vad kan detta bero på?
February 12, 2003
n0thing wrote: Ursäkta om jag lånar din tråd, men jag har haft problem med ljud i spel också. Det är inte brusljud, utan det börjar pipa utav h*****e på vissa ställen. Som vid ubåten på Hitman Contracts-demot och Freedom Fighters. Finns säkert mer spel som jag haft dom problemen i, men jag kommer inte på. Vad kan detta bero på?
Ah. EAX. Skriv EAXdisable längst ner i hitman.ini. Haft det problemet med hitman 2.
2 Guest(s)