March 2, 2005
Mitt gta san andreas är lite konstigt... det har ljud fast det försvinner och cpar sig totalt.. sedan har jag dom senaste drivrutinerna men ändå så är det lila, svart och sånna konstiga förger där det ska vara skugga.. som tex utanför cj's hus på betongen så är det svart "smuts" eller vad det är men hos mig är det lite grönaktigt vad e felet?? Jag har ett club 3d geforce 6800 ULTRA , vilka är dom senaste drivrutinerna?
May 5, 2004
http://downloads.guru3d.com/do.....p?det=1092
77.30 verkar va de senaste.
February 28, 2005
Samma här spelar ett tag och sedan så försvinner ljudet.. har dock inte märkt grova grafikfel än.... `
dock har jag ett annat problem, när ljudet fungerar så får jag bara ljud från 1 högtalare (har 5 st) Men när jag åker bil och lyssnar på radion så fungerar alla... varför? 🙁
May 31, 2004
jag har samma problem med ljudet... T ex när det har slutat regna så finns det ingen ljud till ny uppdrag/film kommer....
Hörde att man kan dra ner på ljudet accelartionen i dxdiag, eller så kan man starta 98 läge...
Men det fungerar för några.. dock inte för mig.....
Edit// det kommer säkert snart ngn patch som fixar detta problem
March 2, 2005
och just det glömde att säga att färgerna är inte kosntiga längre.. avinstallerade min "bra" brandvägg så försvann allt 😀 berodde på den verkars det som.. nu är det bara ljudet som krånglar fast rockstar har sagt att dom ska släppa en pach för det är dom som har gjort fel..
2 Guest(s)