September 16, 2002
Kizo wrote: [quote=JannemaN][quote=Kizo][quote=JannemaN]Jag är dökåt på City of Heroes. Conceptet verkar bara så grymt!
Alltid gillat gamla oldschool superhjältar.
Jag blev uttagen till betan idag!!! 😀
Du får ta och rapportera här daglingen isf 🙂
Betan, 2gig, tankar med 0.5Mb...Det tar sin tid. 4h kvar om urverket stämmer...
Har spelat det lite nu.
Min Högteknologiska Robot Ninja Solidator är grym!
Fast han är bara på level 2 än, så jag kan inte yttra mig så mycket...
November 14, 2003
Jag har spelat Asherons Call i många år, jag slutade spela för ett tag sedan eftersom jag hade börjat tröttna lite.
Men det är verkligen ett fantastiskt MMORPG spel, helt klart ett av dom bättre.
Man kan ladda ner det gratis nu och bara betala månadsavgiften.
Asherons Call är det enda MMORPG som har nya patchar varje månad i form av små expansioner som lägger in nya monster, quests, vapen o.s.v vilket gör att spelet hela tiden känns fräsht.
Sedan har jag spelat dom flesta andra MMORPG både kända och mindre kända.
Jag har varit med i många betor sen jag slutade spela Asherons Call och ingenting har varit riktigt i klass med Asherons Call och Ultima Online sedan Lineage II betan, det var verkligen en bra MMORPG spel, speciellt då det bara var en beta.
Ryzom som jag beta testade i (closed beta) nyligen var ingenting som på bilderna, grafiken var verkligen tråkig och det fanns ingenting att göra om man jämför med andra tidiga betor.
Anarchy online, Ultima Online är ett par andra äldre MMORPG spel som höll klass när dom släpptes, förutom alla buggarna som Anarchy online kom med, men om man bortser från dom så var det ju inget fel på spelet. Numera är många av MMORPG spelen en besvikelse när dom släpps även om Final Fantasy XI till exempel var okej.
Horizons väntade jag flera år på och när det kom så var det inget vidare jämfört med vad utvecklarna hade lovat.
Star Wars Galaxies var inget vidare heller, men det förvånade inte mig då Everquest utvecklarna gjorde det spelet.
Just nu väntar jag på att prova World of Warcraft, Lineage II (närmare), Eve Online som jag bara prov spelade under betan och City of Heroes, Final Fantasy XI.
Asherons Call är i alla fall ett kul MMORPG spel om någon är sugen på att prova det.
September 16, 2002
FluXz wrote: Boka City of heroes, det har jag gjort verker riktigt skoj och det är inte speciellt dyrt heller
ett gamecard koster 259:- för 60dagar259/60 ~ 4.3
det kan man komma över tycker jag =)
Eller ungefär 130kr/månad.
Är inte det ovanligt dyrt?
Kan någon som kan avgifterna på andra spel kommentera?
April 10, 2003
_Danneman_ wrote: Eve Online, ja...ett fantastiskt spel i teorin, men tyvärr trist i praktiken. Tja, det var iaf min erfarenhet. Tyrfing - är du med i någon sjysst corporation?
jupp e med i ett litet men jäkligt schyst corp håller på att fixa lite bättre utrustning till medlemarna genom att minda ihop lite stålar sen blir det och leva pirat livet :bgrin:. blir intresant sen när man får börja bygga egna baser (stations) och om dom lägger in att man kan landa på planeter. Tycker faktiskt att pvp e riktigt rolig när det blir totalt chaos. 😀
2 Guest(s)