August 6, 2003
5dollar / månad för medlem
Du kan ju starta som free world spelare och sen byta till medlem.
Spelet är hur skönt som helst, man kan göra nästan precis allt.
Spelar det ca 20h/veckan. ÄR rankad 25k i världen.
Jag heter iaf skatedawe på det.
Här är den svåraste draken på spelet.
August 6, 2003
[unknown wrote: ]www.runescape.com
5dollar / månad för medlem
Du kan ju starta som free world spelare och sen byta till medlem.
Spelet är hur skönt som helst, man kan göra nästan precis allt.
Spelar det ca 20h/veckan. ÄR rankad 25k i världen.Här är den svåraste draken på spelet.
http://www.runescapehelp.net/modules/gallery/images//Runescape-3d/Monsters//kbd.jpeg
December 31, 2001
shlumpen wrote: Eller så kan du vänta några månader och skaffa Guild Wars. Det kostar att köpa men har sedan ingen månadsavgift.
Detta är då inget jag kan kalla mmorpg utan ett rent hack n slash, diablo i en 3d miljö. vilken smörja alltså. Testade betan de hadde och det åkte ut efter 1 tim spelande.
December 31, 2001
richardb wrote: guild wars ser ju riktigt trevligt ut.. men vad går det ut på? finns det städer och sådant som det finns i alla andra MMORPGn?
Spelet är inte ett mmorpg utan mer en diablo 2 klon, man sammla på olika ställen och fixar ett party som man sedan gör ett uppdrag med som blir samma varje gång ( i betan) sen när man kört igenom det får man nytt.
Det är ingen frihet alls i spelet.
Vill du uppleva mmorpg så ska du fanimej inte spela den dyngan.
PS: Spelet ser inte ut som på bilderna på deras sida.
December 31, 2001
richardb wrote: nej, det är väl inte precis ett MMORPG, men diablo är ju roligt, detta kanske också är roligt? =)
Middle earth online verkar som ett trevligt spel annars, och Lineage II.
Har WoW kommit ut i europa än?
Gillar man enformiga spel och massa expande för att bli "bäst" så är diablo 2/guild wars och linage II något får dig
Linage II verkar va skit, Först och främst är det ett spel utvecklat av koreaner om jag inte missminner mig och det ger en himla massa sådana spelare på linage 2 servrarna. Jag bara tål dem inte.
Middle earth är jag skeptisk till tills jag får se filmer på det och vad man kan göra i det.
WoW kommer väll under november skulle jag tro.
December 25, 2000
richardb wrote: nej, det är väl inte precis ett MMORPG, men diablo är ju roligt, detta kanske också är roligt? =)
Middle earth online verkar som ett trevligt spel annars, och Lineage II.
Har WoW kommit ut i europa än?
WoW har inte kommit ut någonstans, betatest pågår i nordamerika dock.
GuildWars verkar helt okej i mitt tycke, som sagt, mycket D2 över det, skulle inte kalla det ett MMORPG men kul var det iaf, och det är trots allt viktigare.
1 Guest(s)