October 18, 2002
Mmm, jag vet inte, vet ju inte vad du redan har i bilen.
Själv har jag gjort en bil som inte går att köra längre... för många hästar för den lilla bilen =)
Kör med fetaste sulorna men ändå så spinner den bara =)
Men det du kan göra, om du inte redan har gjort det, så är det att byta topp. Byta luftfilter. Trycka på en turbo eller kompressor...
January 22, 2003
Innan man lägger in patcherna... Så fick jag upp en stallion i 2735 Hk... Då j*vlar vad det gick... Gick inte hålla kvar den på vägen... Fick spin 150....
Men när man lägger in patcherna så kan man inte få lika mycket... är det någon som vet vaffö det dör hela tiden.. Står någe on nv4 något... Någon som vet vaffö ?
Ha dé
August 11, 2001
Bobba wrote: Innan man lägger in patcherna... Så fick jag upp en stallion i 2735 Hk... Då j*vlar vad det gick... Gick inte hålla kvar den på vägen... Fick spin 150....
Men när man lägger in patcherna så kan man inte få lika mycket... är det någon som vet vaffö det dör hela tiden.. Står någe on nv4 något... Någon som vet vaffö ?
Ha dé
hur i H lyckades du med det?? fan va coolt eller! ja vill åxå ha det så nu.... ja har allt som man kan ha.... har hört att man kan gå in i nån fil å modda.... nån som vet hur man gör???
September 7, 2001
leta i forumet på http://www.buildersedge.org
det är bara att regga sig o sen leta
man kan ändra massor i cfg-filerna..
det kommer ett dev-kit snart tillsammans med patch 3 och då kommer man kunna importera egna bilar eller ladda hem andras :bgrin:
bara multiplayer som saknas sen 👿
1 Guest(s)