July 18, 2001
jag har kommit till en bana som heter "the snipers last stand" eller nått sånt och det verkar som om husen skjuter på mej!! Jag springer runt som nån yr höna men ser fan ingen sniper som kan skjuta på mej! jag stod i ett fönster som vette mot en byggnad som inte hade några "sniperfönster" men nog fan sköt det på mej och det kan inte ha kommit från nått annat håll. ska det vara så??
May 23, 2001
On 2002-02-23 20:31, p3t3r wrote: "det verkar som om husen skjuter på mej!! Jag springer runt som nån yr höna"
Har inte spelat det så jag kan tyvärr inte hjälpa dig. Du fixar det säkert, för som dom säger: Även en blind höna .....
[ Detta Inlägg ändrades av: newbee den 2002-02-23 20:47 ]
February 10, 2001
Hum kanske lite klen hjälp, men där står en gubbe i ett typ torn långt bort han nacka mig ett par gånger innan jag fixa han. Sen e där en på taket bakom ett träd som med kan vara besvärlig
om det nu hjälpte dig något
[ Detta Inlägg ändrades av: paddda den 2002-02-23 20:56 ]
January 9, 2001
January 10, 2002
On 2002-02-23 23:53, Härdin wrote:
Ja den banan...Den sitter jag fast på...Hittar fan inte bazooka gubbarna..Hittar dock en par gubbs med M1:or som trycker bakom ett hörn...
Aja...Får väl spela mer 😀
det är det mest störande i spelet..
de gubbarna är redan döda så du måste leta upp dem... MEN! de kan ligga på olika ställen! så du får gå tillbaka å kolla i hus som du redan varit i.
July 22, 2001
On 2002-02-24 14:56, fozz wrote:
Tänk på att tysken gömmer sig i garderober och skåp också. Gillar att hoppa ut o peppra när du minst anar det.
Ja fy fasen vilket gapskratt jag fick mig av det där med skåpen
Jag rusade in i ett rum och pepprade ner en sniper, vips så öppnas en garderobsdörr och en wahnzinnig tüsk hoppar ut och börjar skjuta. Åhå tänkte jag, gömmer de lusarna sig i garderoberna också? Så jag går upp en våning och kommer in i ett nytt rum.. med en garderob!
Så jag pepprar garderoben också ramlar en stendöd tysk ut.
jag garvade läppen av mig
February 5, 2002
On 2002-02-26 19:47, mp3jojje wrote:
har fastnat på banan där man ska hjälpa någon pilot att hitta hans hideout men var finns det? har gått igenom hela banan men inte har jag hittat något sånt.....
Antar att det är banan med den lilla kyrkan eller kapellet. Det finns en 'knapp' vid ena kortsidan på altaret(eller vad det nu är). Tryck på den!
September 3, 2001
här kommer jag, räddaren i nöden! har varvat spelet 2 gånger!!
ok, första frågan, det där med snipern:
- man börjar banan och springer, så småningom finns till vänster, 3-4 amerikaner.. man snackar med dom och ska fortsätta. Ok, det finns flera snipers just i det området, man kan se d flesta.
dom som är svåra att se är:
gubben på husets tak, som skymms av trädet, gubben i ett fönster på första våningen, i byggnaden närmast den trasiga bilen alltså.
sen finns det en till gubbe i en spricka i en vägg som finns mitt emot byggnaden där tyskarna i garderoben finns.
När du väl har dödat dom där, så ska man till den där bilen, gömma sig mot väggen och strafa längs väggen så att man kan kolla mot det nya området. Där längst upp på ett torn finns en tysk som sitter o lurar. Tornet syns inte så bra pga dimman men tysken ser dig ganska ordentligt må jag lova, för han gillar o skjuta headshot på dig.
sen om det där med piloten....
man kommer till en kyrka så småningom.. där finns det några tyskar, töm magasinet på dom, och kör upp vapnet långt upp i deras arsle, där solen inte skiner. Sen går du till altaren i kyrkan, vid dess kortsida, på höger sida, ser man på kanten där en liten rektangel som blinkar rött, den ska man aktivera, den trycks in och hela altaret flyttar på sig och där finns en stege ner. Voila
[ Detta Inlägg ändrades av: Kame_boy den 2002-02-27 17:37 ]
[ Detta Inlägg ändrades av: Kame_boy den 2002-02-27 17:38 ]
June 14, 2001
On 2002-02-27 17:45, Kame_boy wrote:
förvånade mig inte alls att det fanns tyskar i garderoben...
först kollar man ju under sängen, där finns Fröken Tysk med ruffsigt hår och behån lite löst. Ganska självklart att tysken finns i garderoben hehehe
Åh, Coolt, ligger det en brud under sängen. Måste spela igen!! 😀
2 Guest(s)