January 10, 2002
On 2002-02-27 17:36, Kame_boy wrote:
här kommer jag, räddaren i nöden! har varvat spelet 2 gånger!!ok, första frågan, det där med snipern:
- man börjar banan och springer, så småningom finns till vänster, 3-4 amerikaner.. man snackar med dom och ska fortsätta. Ok, det finns flera snipers just i det området, man kan se d flesta.
dom som är svåra att se är:gubben på husets tak, som skymms av trädet, gubben i ett fönster på första våningen, i byggnaden närmast den trasiga bilen alltså.
sen finns det en till gubbe i en spricka i en vägg som finns mitt emot byggnaden där tyskarna i garderoben finns.När du väl har dödat dom där, så ska man till den där bilen, gömma sig mot väggen och strafa längs väggen så att man kan kolla mot det nya området. Där längst upp på ett torn finns en tysk som sitter o lurar. Tornet syns inte så bra pga dimman men tysken ser dig ganska ordentligt må jag lova, för han gillar o skjuta headshot på dig.
sen om det där med piloten....
man kommer till en kyrka så småningom.. där finns det några tyskar, töm magasinet på dom, och kör upp vapnet långt upp i deras arsle, där solen inte skiner. Sen går du till altaren i kyrkan, vid dess kortsida, på höger sida, ser man på kanten där en liten rektangel som blinkar rött, den ska man aktivera, den trycks in och hela altaret flyttar på sig och där finns en stege ner. Voila
oo waaaaaoouuv vad häftig du är då... det som spelar roll är hur många medaljer du har knipit...
Hur många såna har du då?
1 Guest(s)