April 10, 2001
Löste detta genom att prova ett gammalt sunkigt ljudkort. så det verkar som mitt ljudkort inte lirar som det skar o krashar spelet. Följdaktligen behöver jag då ett nytt kort. Nån som har nått bra förslag på ett kort, ej för dyrt.
Som ni ser av rubriken.
Jag har kollat runt på en del spelsiter, även sökt på google. Och förstår att många har problem med detta, Spelet crashar, eller fryser efter kanske 5 minuters spelande. För mig resulterar det i att hela skiten låser sig. kan inte köra ctrl alt del, det ända jag kan göra är reset eller stänga av med strömbrytaren. Har testat åtskilliga olika configs men det verkar inte göra någon skillnad. har provat att byta platser på ljudkortet mm. Någon som haft detta problem och hittat någon lösning?
EDIT: Detta gäller i SP, har ännu inte testat MP.
Burken som jag spelar på är samma config som nedan men med ett Abit kt7a och en duron 900.
[ Detta Inlägg ändrades av: Peter@20ghz den 2002-04-10 08:27 ]
[ Detta Inlägg ändrades av: Peter@20ghz den 2002-04-12 00:09 ]
April 10, 2001
Well,, först så kan jag ju säga att mina diskar är nyformaterade, lagt in nytt os sen några spel thats it, givetvis viadrivisar mm. Dessutom så är man ju duktigt trött på att alt skall lösas med en formatering. Skall ju givetvis finnas andra lösningar. Har sagt det för, man kör ju inte en bil till skroten bara för att tändningen strular. måste finnas andra lösningar.
Är det nån som vet om detta kanske är AMD specifikt?
February 10, 2002
On 2002-04-10 11:11, Peter@20ghz wrote:
Well, skall kolla med ett annat graffe ikväll.
ett leadtek GF3 TI200 kan ju kanske vara så att graffet är för klent.
Tror inte det!! Jag kör spelet med ett TNT2-Ultra och det hänger sig inte
1 Guest(s)