November 29, 2001
har fastnat där ett antal gånger, det är nån bugg precis där
sitte ro spelar MOHAA spearhead nu o det är precis lika buggigt
nyss blev alla mina fiender odödliga, tacksamt...
o inte ens genom att starta om spelet blev de dödliga igen
vafan ska jag behöva installer aom skiten nu elelr?! :cy:
July 11, 2002
Så här e det..
Du kommer som sagt att träffa på några av dina egna.
Och rakt fram ungefär därifrån så ligger de döda uppe på andra våningen i ett hus som bevakas av ungefär 2-3 nassar... piece of cake, har aldrig haft probs me den banan.. man kan inte alltid vänta sig att ens "Brothers im arms" är levande, för de är tvärdöda!!
July 11, 2002
UndaC wrote: har fastnat där ett antal gånger, det är nån bugg precis där
Skumt.. har jag aldrig varit me om... hehe.. har du intel lr??..
August 22, 2005
Aran'gar wrote: Så här e det..
Du kommer som sagt att träffa på några av dina egna.
Och rakt fram ungefär därifrån så ligger de döda uppe på andra våningen i ett hus som bevakas av ungefär 2-3 nassar... piece of cake, har aldrig haft probs me den banan.. man kan inte alltid vänta sig att ens "Brothers im arms" är levande, för de är tvärdöda!!
vart är detta huset exakt. banan är ju inte särskilt stor. har du saves kvar som börjar precis bakom grindarna så kan du la skicka dm till moi 🙂
November 10, 2002
Aran'gar wrote: [quote=UndaC]har fastnat där ett antal gånger, det är nån bugg precis där
Skumt.. har jag aldrig varit me om... hehe.. har du intel lr??..
Den var väldigt väldigt dålig... Förresten stekt några ägg på senaste tiden på din AMD ? 😛
November 10, 2002
Aran'gar wrote: Vaddå?? Kan inte ni det.. hehe... :eye:
hehe 41 grader full load Luftkylt. Med den klockningen jag har just nu är ganska bra 🙂
Nu ska jag sluta snacka offtopic och sluta tracka ner på AMD. Trots allt så är det ens eget val, och man känns juh själv vilken man tycker bäst om.
August 22, 2005
UndaC wrote: alltså längst bort i banan finns ju en grind
ovanför den grinden kan man gå upp, gå upp där o "tryck upp dig" mot fönstret o titta dig omkring
gå sen ner o bazooka upp grinden
där finns 2 fönster, ett som har galler o ett utan, vilket ska jag luta mig mot?
har lutat mig mot båda men jag får ingen bazooka för det, vart finns bazookan.
Däremot haar jag hittat 2 nissar bakom en mur lite innan grinden, men de säger bara något som "weve been fighting for every inch"
men de verka rinte vilja följa med, fattar nol.noll
O sen är det fortfarande nån jävla sniper kvar men jag vet inte vart han skjuter ifrån...
han finns vid första längan, vid bilen...
July 11, 2002
Han finns rakt fram, det är några valv under ett hus direkt rakt fram där du börjar, kan vara jobbig att hitta..
Gällande de döda bazookanissarna, allra längst bort i banan, där det finns en grind som du inte kan öppna, i huset till vänster om den grinden, på andra våningen ligger dom, du skall om jag inte minns helt fel gå fram till dom (de ligger längst in i rummet) och trycka på "use" knappen. Då får du bazookan, nu är jag inte helt hundra på det som Undac säger, att du ska spränga grinden, jag har för mig att du nu kan öppna den på vanligt vis.. dvs, även det med "use" knappen... lycka till, för sen börjar det svåra... :bgrin: :bgrin:
November 29, 2001
Aran'gar wrote: Han finns rakt fram, det är några valv under ett hus direkt rakt fram där du börjar, kan vara jobbig att hitta..
Gällande de döda bazookanissarna, allra längst bort i banan, där det finns en grind som du inte kan öppna, i huset till vänster om den grinden, på andra våningen ligger dom, du skall om jag inte minns helt fel gå fram till dom (de ligger längst in i rummet) och trycka på "use" knappen. Då får du bazookan, nu är jag inte helt hundra på det som Undac säger, att du ska spränga grinden, jag har för mig att du nu kan öppna den på vanligt vis.. dvs, även det med "use" knappen... lycka till, för sen börjar det svåra... :bgrin: :bgrin:
jo man måste spränag upp den, den fula är att grinden inte sprängs utan öppnar sig som om man tryckt på use 😉
3 Guest(s)