July 11, 2002
Har inte spelat Mohaa Singel player på ett bra tag nu, hade ju fullt upp me mulitplayer o nu har ju Spearhead kommit, o det som vi alla redan vet ROCKAR!!!!
Med andra ord, inga saves där inte.. men ge mig nån timma nån dag så ska jag väl kunna jobba mig fram dit igen..
August 22, 2005
nu vet jag bra att det är en bugg, men är det nån som tror att de klarar att hitta den sista snipern o komma förbi gaten så kan ni ju få savefilen från mig, kontakta mig på icq numret som jag skrev igår. så skickar jag den genom den.
den förste som klarar det får ett gammalt originalspel 🙂
November 29, 2001
MacDaddy wrote: nån som har en save till precis efter grinden, kan skicka det till icq:146931320
det är nog en bugg i mitt, för några bazooka nissar finns ej i det rummet.
alltså det ska inte va nått folk där
du ska gå till fönstret (det högra med galler har jag för mig) och titta ut lite bara
August 22, 2005
UndaC wrote: [quote=MacDaddy]nån som har en save till precis efter grinden, kan skicka det till icq:146931320
du ska gå till fönstret (det högra med galler har jag för mig) och titta ut lite bara
va händer när jag tittar ut då, får jag bazookan av gud då lr?
November 29, 2001
MacDaddy wrote: [quote=UndaC][quote=MacDaddy]nån som har en save till precis efter grinden, kan skicka det till icq:146931320
va händer när jag tittar ut då, får jag bazookan av gud då lr?
det var vad som hände mig iaf
har för mig att det gick till annorlunda den första gången jag lirade igenom spelet, men de två senaste gångerna gick det till på detta lite skumma vis iaf
July 11, 2002
Ja, körde lite sp igår, är på god väg iallafall, jagar nebelwerfer, återkommer när jag e på sniperbanan...
Då ska vi se va som händer...
Det är faktiskt lite nostalgi över det hela, har inte kört Mohaa SP på hur länge som helst.. Har knappt ens testat Spearheads SP-del... Men som sagt... I'll be back!!
2 Guest(s)