September 11, 2002
jag ska hämta en dwemer puzzlebox i Arkngthand.. jag kommer inte in genom en dörr och kan inte hoppa över ett stup i grottan.. jag antar att jag måste göra nåt av dessa två för o hitta puzzleboxen men finns det nåt knep förutom att öva upp acrobatics eller lockpick?? jag har 5 i lockpick(eller vad det nu heter) o låset har svårighetsgrad 35 så det är rätt kört.. kan man hitta saken utan att komma igenom dörren? nån som vet???
August 21, 2002
Precis när du kommer in och gått ner längs stengången finns en ramp som går till vänster, den leder upp till en dörr ovanför de du förmodligen redan utforskat. Där inne finns kuben... bl.a. ...
Man behöver alltså inte gå och kötta i alla gångar (om man inte vill förstås).
Vet inte om det var till nån hjälp, jag kanske missuppfattat vad du mena.
Ha de
September 11, 2002
nirgend wrote: Precis när du kommer in och gått ner längs stengången finns en ramp som går till vänster, den leder upp till en dörr ovanför de du förmodligen redan utforskat. Där inne finns kuben... bl.a. ...
Man behöver alltså inte gå och kötta i alla gångar (om man inte vill förstås).Vet inte om det var till nån hjälp, jag kanske missuppfattat vad du mena.
Ha de
aha.. hehe.. jag har köttat på rätt friskt måste jag erkänna... den där rampen missade jag... tack så mycket...
o acrobatics övar ag up friskt men det lär ta ett tag innan jag kan hoppa över.... Ps: för jävla coolt spel Ds.
January 2, 2003
Jag har ett annat problem med morrowind och eftersom det readan finns en tråd behövs ingen ny. Jag är på 3:e uppdraget med Blades (tror jag det är) där jag skall fråga ut 3 personer om några kulter och jag har hittat alla 3 personerna jag skall snacka med. Jag har fått hjälp av 2 av dem 3 men den sista vägrar snacka med mig för han har skattmasen efter sig (en "census agent" har jag för mig det var) och han vill att jag skall ta hand om problemet men jag kan inte klura ut hur jag skall göra, någon som vet?
1 Guest(s)