January 21, 2004
blir tokig! Är säker på att ni som också har spelat morrowind med expansionen tribunal också råkat ut för detta. När man går ner under mournhold och letar efter dark brotherhood, hittar man till slut Dandras Vules (ledaren) som får journalen att updatera sig efter man har dödat honom. så synd att jag inte får kål på honom då! när han har tillräckligt lite liv kvar kommer dialogrutan upp och han börjar flooda med en massa läskig text som aldrig slutar. det enda man kan göra är att ladda om spelet :arg: Någon som vet om det finns en patch? en som inte ställer till med problem och som verkligen funkar. eller finns det något annat klurigt sätt att lösa det på?
/Fia
December 18, 2001
så här står det på den nya bloodmoon bug fix listan.
Bug Fixes for Tribunal (while Bloodmoon is loaded)
--------------------------------------------------------------------------------
Changed the disable and enable teleport scripts with both Bloodmoon and Tribunal so that they don't conflict anymore.
----->Dandras Vules' dialogue no longer loops.<----- The dwarven satchel charges explode correctly. The bridge in Sotha Sil, Dome of Udok will now animate correctly. Error with returning Eleidon's Ward to the museum is fixed. Fixed Summon Fabricant spell issues. It can be cast correctly now with Bloodmoon loaded. Urvel Dulni will stop following you when you tell him to.
October 11, 2002
kruppin wrote: MorroWind e d sämsta spelet jag har prövat....
..och det har med tråden att göra? Lägg ner alla dessa onödiga inlägg som inte tillför tråden något, (ja jag vet att även detta är ett onödigt inlägg men var tvungen att lufta mina åsikter lite).
Om du nu vill få ut till alla vad du tycker om spelet, starta en ny tråd eller skriv en memoar eller nåt sådant. :arg:
September 12, 2001
Jiggly wrote: [quote=kruppin]MorroWind e d sämsta spelet jag har prövat....
..och det har med tråden att göra? Lägg ner alla dessa onödiga inlägg som inte tillför tråden något, (ja jag vet att även detta är ett onödigt inlägg men var tvungen att lufta mina åsikter lite).
Om du nu vill få ut till alla vad du tycker om spelet, starta en ny tråd eller skriv en memoar eller nåt sådant. :arg:
Aja...du var inte helt ute och cyklade i ditt inlägg. 🙂
Det är den typen av inlägg som absolut inte bör postas alls.
Helt utan motivering och därmed inte relevant att posta.
October 11, 2002
skiroy wrote: [quote=Jiggly][quote=kruppin]MorroWind e d sämsta spelet jag har prövat....
Aja...du var inte helt ute och cyklade i ditt inlägg. 🙂
Det är den typen av inlägg som absolut inte bör postas alls.
Helt utan motivering och därmed inte relevant att posta.
Anser också att när det postas ett inlägg som inte har med trådskaparens fråga att göra så är det helt meningslöst, det hjälper ju inte honom direkt nämnvärt.
1 Guest(s)