February 12, 2003
Sitter och funderar lite över nånting nytt att lira, det enda kravet är att det ska behandla sport på två hjul. Motocross/roadracing, det är skit samma, så länge det är bra och finns tillgängligt.
Har lirat ett gammalt hederligt demo från 1998, Extreme Trial Motocross (Fråga mig inte var "trial" kommer ifrån), och det är nog det bästa cross-liret jag kört nånsin, det har lite känsla. Men om nån har nånting liknande att komma med, let me know.
Även asfaltsracing går bra, allra helst nånting nytt med både nya och gamla hojar, om nån vet nånting lämpligt.
Tack på förhand.
March 8, 2004
Exitebike 64 till nintendo 64 är det bästa motorcrossspelet jag spelat, MTX: Mototrax till xbox kommer nära, inte lika bra känsla men det är roligt.
Till pc så har jag faktiskt inte spelat några roliga förutom det gamla goda motocross madness.
Ska man köra på asfalt så är moto gp värt ett försök, mer simulator än dom andra men ändå kul.
Utöver dessa så har jag faktiskt inte spelat fler jag kan rekomendera, kan ha spelat nått till som var så värdelöst att man glömt bort det direkt hur som helst så borde du fastna för nåt av dom.
Såg nu presis att mtx mototrax faktiskt finns till pc också, näst roligast efter exitebike men det kan bli svårt att få tag på en n64 så här på kvällskanten.
January 14, 2004
[TURK wrote: Hakan]Är tourist trophy verkligen så bra?? jag skippade det pga namnet, såg det i en, vad heter bargin bin på svenska? kaplåda? hurt som helst så var det billigt men jag hoppade över det för att namnet lät så dåligt. Ska genast ta o kolla upp det igen.
Det kallas för Motorcykelns Gran Turismo
November 27, 2003
T0FFE wrote: [quote=[TURK]Hakan]Är tourist trophy verkligen så bra?? jag skippade det pga namnet, såg det i en, vad heter bargin bin på svenska? kaplåda? hurt som helst så var det billigt men jag hoppade över det för att namnet lät så dåligt. Ska genast ta o kolla upp det igen.
Det kallas för Motorcykelns Gran Turismo
Det är Motorcykelns Gran Turismo.
//Andreas
October 28, 2004
Jag antar att du provat MGP2 och 3 men postar en länk för säkerhets skull. De riktiga RR förarna tycker inte känslan i dem är särskilt bra men jag (kört gathoj i 17 år) tycker att de är kul. 😀
http://pc.gamespy.com/pc/motogp-3/
EDIT: Här kan du tanka demot
Speldatorn! VF1000SWA, Corsair HX520W, ASUS P5K- VM, Q6600, H2O 620, 4GB Corsair, XFX HD5830
1 Guest(s)